باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

20ماهگی و وداع با پوشک

1394/4/7 1:40
نویسنده : سودابه
1,471 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم دخترم و به قول خودت بارانم امیدوارم زندگی همیشه به کامت باشه و دلواپس چیزی نباشی..

عروسکم در بدو ورود به 20 ماهگیت منو سورپرایز کردی و جیش و پی پی تو اعلام کردی و من هم کمکت کردم تا کاملا مسلط شی و خدارو شکر باهام همکاری کردی..دوستت داره مامان تا بینهایت..

عاشق اینی که بریم تو اتاقت و باهم بازی کنیم میای پیشم و باشیرین زبونی و با کلی عشوه بهم میگی مامان بیا دست یعنی دستتو بهم بده بریم اتاق من..منم نمیتونم نه بگم وقتایی هم که بابا هست با بابا میری بازی ..

به عروسکای دختر میگی نی نی ناز

یه بار داشتیم تو اتاقت بازی میکردیم که عروسکت افتاده بود زیر تختت خواستی پایین بیا از تختت پات خورد به نی نی ناز و دردت گرفت رو کردی به عروسکت و گفتی:نی نی ناز من درد؟آره؟

زود رفتی و ساک پزشکیتو آوردی و دادی بهم تا درمانت کنم..

یا وقتایی که میافتی میگی مامانم باران آباد..خدا نکنه من یا بابا علیرضا بیفتیم رسوامون میکنی هی میگی بابا عصا آباد مامان دودی آباد..

وسایلتو کاملا میشناسی و میگی منه..

یه روز تو حیاط با مایا داشتی بازی میکردی مایا دستتو گرفت و شما افتادی هرکسی رو دیدی بهش گفتی مایا من آباد دست

به دستای نی نی ناز نگاه میکنی و میگی مامان نی نی ناز لاک هیست یعنی لاک نداره

یا میگی مامانم من جیش نه یعنی جیش ندارم

بهت بگیم اسمت چیه میگی باران

صبح که بیدار میشی میگی مامانم امان پاشو لالا نه=سلام پاشو لالا نکن

وسایل هرکی رو بخوای بگیری قبلش اجازه میگیری مامان اچازه میدی ..اگه بگم نه میگی باشه

یه بار هم بابا علیرضا داشت تو اتاقت برات لاک میزد یه ذره از لاک ریخت روفرش شما بدو اومدی جارو دستی رو گرفتی بهت گفتم باران چی شد گفتی لاک ریخت جارو..

خزانه لغاتت خیلی زیاد شده تا جایی که یادمه رو مینویسم عزیزکم

عدسی

عسل

دادون بیسم=دایجون میثم

دادون بیداد=دایجون میلاد

مداد

دوتور=دکتر

میسی=مرسی

امان=سلام

اونه=خونه

دیدید مایا سوار شم

تاتی تاتی امنی بپوشم=کفش امیرمهدی رو بپوشم

آب سرد

ادشب=شکست

پایه=پاره

میز

باستا=وایستا

بیم=بریم

اچوق=قاشق

دیدید بزرگ=ماشینهای بزرگ رو میگی

بشقید=ببخشید

داخ=داغ

دودک=اردک

بشین=صندلی

بالاپایین=الاکلنگ

دوسه سر=سرسره

باز

بسته

هست

هیست=نیست

فیسیقلی=فسقلی

ببی=بغل(میخوای بگی بغلم کن میگی بیا ببیم)

دوست مامان=دوستت دارم

حیاط

بیا-نیا

برو نرو

سبک انین=سبک و سنگین(البته این متضاد ها مفهومشو هم میدونی)

امین=زمین

ببین ببینم(هروقت لباس پوشیدی یا من یه لباس جدید پوشیدم میگی مامانم ببینم)

دیدیدم=دیدم

دبه=گربه

آی لا بولو=آی لاویو 
(با دست قلب نشون میدی)

آماس=آدامس

عزیزم هستی ام دوستت دارم..

 

پسندها (1)

نظرات (0)