باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

نی نی ما دخمل طلاست

1392/2/19 15:07
نویسنده : سودابه
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل گلم سلام پاره ی تنم سلام پرنسس کوچولوی من

امروز صبح مشخص شد که یه پرنسس تو وجودمه مامانی قربونت بره...

دیروز غروب با فاطمه جون و امیر مهدی کوچولوی ناز+خواهر فاطمه جون و دوتا گل پسراش(عرفان جون و فرهان جون)رفتیم نمایش عروسکی.خیلی جالب بود شما هم انگار فهمیدی کجایی هی تو وجودم شیطنت میکردی..

دیشب هم زنگ زدم به مامان سوری و مامان بزرگ تا باهم بریم سونو آخه اونام دلشون میخواست شما رو ببینن ساعت 9 وقت داشتیم اما دکتر ساعت 10 اومد من سومین نفر بودم رفتم دخل درازیدم به هزار مکافات منشی رو راضی کردم که دوتا مامانا باهام بیان دکتر گفت اشکالی نداره اما منشی مرغش یه پا داشت بالاخر راضی شد و دوتا مامانا اومدن ودکتر هم همه اعضای بدن شما رو بهشون نشون داد مامان سوری ومامان بزرگ کلی ذوق کردن بعدش هم که دکتر گفت شما گل دختری ذوقشون چند برابر شد آخه نه من خواهر دارم نه بابایی...بعدش هم عکس و فیلمت رو تو سی دی ریخت و اومدیم خونه همه افراد منتظری که قبلا گفتم رو با خبر کردم....

دایی هات از ذوق زنگیدن و تبریک گفتن اما بابای امیر مهدی چون یه کم خجالتیه با اس ام اس تبریک گفت.. 

مامانی فدای دخملش بشه....

بابایی بیاد عکست رو میذارم.. الانم میخوام برم مهمونی...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

اب نبات
19 اردیبهشت 92 18:27
سلام عزیزم تبریککککککککککککککککککککککککک دخمل ما حالش چطوره خوبه ..ان شالله صحیح سالم بیاد توی بغل مامانی ناز و دوست داشتنیش..ان شالله


مرسی عزیزم همچنین نی نی خوشمل شما...

یه مامان مهربون!!
19 اردیبهشت 92 20:55
سلام عزیزم امیدوارم دخمل نازت به سلامتی دنیا بیاد

راستی سودابه جون شما اومده بودی به وبلاگم؟؟؟آخه تو آدرس بجای یدونه o دوتا o گذاشته بودی واسه اسم سودابه!!!خودم شانسی احتمال دادم شاید اشتباه نوشته باشی اگه خودتی بیا تو وبم و بهم بگو...ببخشید پرحرفی کردم جیگر[خداr>

مرسی عزیزم.

نیلوفر
20 اردیبهشت 92 0:58
ای جوووووووووووون این چهارمین دختره که دوستام این هفته فهمیدن دارن به دنیا میارن.

مبارکههههههههههه مبارکهههههههههههههههههههه من عاشق دخترممممممممممممممممممم




مرسی عزیزم ایشالا قسمت خودت بشه یه نی نی دخمل خوشگل بیاد تو بغلت

مونااااااااا
20 اردیبهشت 92 10:22
الهی عزیزم دخمله الهی به سلامتی فارغ بشی عزیزم خدا نگهدار جفتتون باشه .
مبارکه مبارکه مبارکه مبارکه



مرسی عزیزم
fati
20 اردیبهشت 92 20:40
مبارکه پس بلاخره مشخص شد جنسیتش...[قلب


سلام عزیزم آره عشقم
ونوشه
20 اردیبهشت 92 21:07
لحظه شماری میکنم واسه دیدنش الهی صحیح و سلامت به دنیا بیاد
ماماطهورا
21 اردیبهشت 92 12:38
سلام عزيزدلم قربونش برم پرنسس كوچولوي خاله زودي سالم و سلامت بيا تو بغل ماماني كه بي تاب ديدنتم عزيزدلم


فدات بشم خاله جون مهربون..

sara
23 اردیبهشت 92 16:23
سلام
تبریک می گم
خوش به سعادتتون
امیدوارم دخترتون سلامت باشه
بازم تبریک می گم


مرسی سارا جووون

رها
25 اردیبهشت 92 20:28
سلام مباررررررک که بچه تون دخمره عزیزم من عاشق دخترام
اسمشو چی میخوایید بذارین


مرسی عزیزم خودمم عاشق دخترام هنوز با همسری به توافق نرسیدیم