باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

پیشرفتهای دلبند مامان

1392/11/19 19:45
نویسنده : سودابه
646 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخمل بازیگوش من خوبی؟؟؟

این روزا ورجه ورجه هات خیلی زیاد شده..ماشالله سحر خیزی و 8 صبح بیداری!!!!!!!

میخوام بهت بگم از کارایی که تو 135 روزگیت انجام میدی:

قربونت برم که منو خوب خوب میشناسی و به هر طرف که برم چشم ازم بر نمیداری.

سه روز پیش گذاشتمت تو روروئک تا خونه رو جارو بکشم دیدم داری حرکت میکنی خودت کلی ذوق کرده بودی و میخندیدی.لابد با خودت میگفتی آخ جون خودم میتونم راه برم و منت کسی رو نمیکشم!!!!!



خودت در حد 4-5 ثانیه میشینی..

غلت میزنی و برمیگردی به حالت اولت..

پاهاتو با دستات به دهنت نزدیک میکنی اما هنوز موفق نشدی ببری تو دهنت!!

 

وقتی سفره میندازیم اول از همه شما دهنت میجنبه و ما مجبوریم پشت به شما غذا بخوریم!!

عاشق نبات داغی..

 

وقتی میای تو بغلم جای غذاتو خوب بلدی و خودتو هل میدی عقب تا شیر بخوری..

جیغ هات زیاد شده به دستات نگاه میکنی و جیغ میزنی..

موهات هم ماشالله داره بیشتر میشه.. 

اصلا رو بالش خودت نمیخوابی وقتی خوابیدی خودتو بلند میکنی میندازی سمت چپ یا راست بالشت رو زمین منم دوطرفتو بالش میذارم تا رو بالش بخوابی..

 

 

 

اینم یه مدل دیگه

 

و و و...... 

راستی عکسهای اتلیه ات هم امروز حاضر میشه..غروب بعد از باشگاه میرم میگیرم.. 

جانکم من تو را مثل جان و شاید بیشتر از آن دوست دارم..

کودکم! آسمان زندگی ام! من تو را با تمام قلبم از نهایت وجودم و همه ی روح فکرم دوست دارم.. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

mahana7269
19 بهمن 92 13:19
سلام باران کوچولو خوبی؟به منم سر بزن خوشحال میشم مامانش واسش اسپند دود کن یادت نره هااااااا راستی لینکم کن و بگو تا لینکت کنم بای
سودابه
پاسخ
ممنون عزیزم لینک شدی
میترا
19 بهمن 92 19:52
135 روزگیت مبارک ما منتظر عکس های اتلیه هستیم
سودابه
پاسخ
مرسی عزیزم حتما
اب نبات
20 بهمن 92 12:37
لطفا خصوصی
سودابه
پاسخ
مامی رها
20 بهمن 92 13:00
آسمان می بارد گل میمیرد.تو نه گل باش نه آسمان .زمین باش تاآسمان برای تو بگرید و گل برای تو بمیرد
سودابه
پاسخ
ازاده مامان آرتین
21 بهمن 92 16:10
عزیزم کاراش دقیقن مثل آرتین میمونه-فداش بشم من
سودابه
پاسخ
خدا نکنه خاله..
نیلوفر
22 بهمن 92 10:20
ای جون ماشالهههههههههه چقدر خوردنی شده باران. خدا برات حفظش کنه سودابه جون. می بینی بچه ها چقدر زود پیشرفت میکنن. عزیزمممممممممم
سودابه
پاسخ
ممنون عزیزم..اره واقعاانگار همین دیروز بود که فهمیدم باردارم..سال دیگه این موقع ه داریم عکسای دخملی شمارو میبینیم..من که از همین الان قلبونش میلم..
ونوشه
29 بهمن 92 10:07
به بچه م غذا بده پیشش غذا نخور
سودابه
پاسخ
زوده خاله...چشم پیشش غذا نمیخوریم!!