باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

5 ماهگی باران +اولین غذا

1392/12/5 14:08
نویسنده : سودابه
620 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم الان که دارم مینوسم شما خوابیدی و منتظرم بیدار شی تا بریم خونه مامانی مینا..

قشنگترینم امروز 5 ماهه شدی و واسه خودت خانمی شدی.. پاهاتو رو هم میکوبی و با دستت به همه چی ضربه میزنی.

هرچی که به دستت رسید میبری تو دهنت  وقتی میذارمت تو روروئک اولین کاری که میکنی دهنت و باز میکنی و فرمون روروئکه که قربونی دهنت میشه..

 

هرچی که به دستت یدم پرت میکنی و میخندی.وقتی رو پاهام میذارمت بشین و پاشو میکنی و با قدرت تمام دوتا پاهاتو فشار میدی و میپری بالا..یه کوچولو سینه خیز میری

 

اما هنوز نتونستی رو نشستنت مسلط بشی.

چند روز پیش داشتم ناهار میخوردم همچین زل زدی بهم که دلم رفت یه استخوون دادم دستت طوری میخوردی که انگار داری بوقلمون میخوری. 

 

دیروز هم واسه اولین بار بهت فرنی دادم که دوست داشتی امروز هم یه کم سرلاک خوردی که بازم میخواستی.

 

دیروز خواستیم بریم مهمونی و شما خوابت میومد و این شکلی شدی

 

اینجا هم از خواب پاشدی و به من میخندی قربونت برم همیشه برام بخند.. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامی رها
6 اسفند 92 11:37
5ماهگیت مبارک باران جون تو عکس آخریه چه ناز میخنده
سودابه
پاسخ
میترا
6 اسفند 92 17:03
5555555555555555 ماهگیت مبارک
سودابه
پاسخ
مرسی خاله
نیلوفر
6 اسفند 92 20:34
ای جونننننن قلبونش بلممممممممممم نمیدونم چرا نینی ها اینهمه فرنی دوست دارن. با شیر خودت درست میکنی سودابه؟؟؟
سودابه
پاسخ
خدانکنه عزیزم..اولین بار با شیر گاو درست کردم انگاری باران بهش حساسیت داشت اما الان با شیر خودم برا درست میکنم.
ازاده مامان آرتین
10 اسفند 92 17:15
5 ماهگیت مبارک گلم-غذا خوردنتم مبارک-نوش جونت عزیزم
سودابه
پاسخ
ممنوم خاله
سارا
13 اسفند 92 11:25
وای خدایا چه زود گذشت دیگه دخملی غذا خور شده ایشالا شاد و سلامت باشه یه ماچ از طرف من بکنیدش
سودابه
پاسخ
این عمر ادمیه که میگذره..ممنون عزیزم..
مــآمــآنـے کـسـرے
26 اسفند 92 23:21
عزیزم، میشه ادرستو هم برام بزاری که راحت تر بیام وبلاگت؟! ممنون میشم برای واکسن یکم بی تابی کرد، ولی خدا رو شکر با قطره تبشو کنترل کردنم و نذاشتم بالا بره هر 4 ساعت بهش استامینوفن می دادم. من عاشق این عکس آخریم، موشی خوشمزه چرا پست جدید نمیزاری؟
سودابه
پاسخ
مامان نغمه
27 اسفند 92 8:19
مبارکه عزیزم... امروز با وبلاگت آشنا شدم، لینکت میکنم که همیشه بارانتو بخونم
سودابه
پاسخ
mamnoonam