باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

دخترم نشستنت مبارک

1393/1/24 20:13
نویسنده : سودابه
764 بازدید
اشتراک گذاری

گل ناز من 12 فروردین روز سه شنبه واسه اولین بار به تنهایی نشست.هورررااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

دیگه داری بزرگ میشی و من دلم واسه کوچولو بودنت تنگ میشه واسه بزرگ شدنت پر پر میزنه..اونقدر وروجک شدی که دیگه حریفت نیستیم..هنوز قطره آهن رو موفق نشدیم بهت بدیم اولین بار اونو با آب سیب قاطی کردم و ریختم تو لیوانت اما شما کلی گریه کردی و همه رو تف کردی بیرون و جالب اینجا بود که تا دو سه روز تو لیوانت اب نمیخوردی و وقتی لیوانتو میدیدی روتو برمیگردوندی.. 

 

صبحهها زودتر از من بیداری و مشغول بازی میشی..پوشک کردنت خیلی سخت شده چون اصلا اروم و قرار نداری و هی میخوای غلت بزنی..

وقتی آب خوردی و سیر شدی تو آب فوت میکنی و میخندی..وقتی بخوای یه چیزی رو بگیری حالت 4 دست . پا میشی و خودتو پرت میکنی جلو اگه نتونستی غلت میزنی و برمیگردی اینطوری خودتو به اون چیزی که میخوای میرسونی..

خواب بعداز ظهر هم که تا من کنارت نخوابم نمیخوابی..شیر خوردنت هم که دیگه آخرشه یه کم شیر میخوری و یه کم بازیگوشی..اگه یه جای جدید باشیم که اصلا شیر نمیخوری و فقط به اطراف نگاه میکنی..با هر دستت یه اسباب بازی رو میگیری و به هم میکوبی..

 

وقتی ما به چیزی ضربه میزنم شما هم از ما تقلید میکنی.. 

 

از رو پاهام به روی زمین غلت میزنی..

وقتی میخوام بهت آب یا غذا بدم شما لیوان یا قاشقتو نگه میداری..

الکی سرفه میکنی تامن نازت کنم..

از چیزای سرد بیزاری اگه تو حموم یه ذره آب سرد یا لیف سرد بخوره به تنت گریه میکنی میوه ی تو یخچال و اگه بدم دستت نمیگریش..

دیگه واسه خوابیدن گریه نمینکی مگه اینکه بدخواب شده باشی..

عزیزم عشقم نفسم با من باش و با من بمان.. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ازاده مامان آرتین
25 فروردین 93 15:12
مبارک شیطون بلا
سودابه
پاسخ
aramin
26 فروردین 93 0:42
هزار ماشالا بلایی شده برای خودش این شیطوون دوست داشتنی هزار تا بوس [پاسخfadat besham shoma ham mahisaye nazo beboos
mona
27 فروردین 93 14:48
مبارک باشه شیطون خاله
سودابه
پاسخ
mersi khale
مامان یاسین
28 فروردین 93 17:06
خدانگهت داره چه رنگ سبز بهت میاد به یاس منم سر بزن
سودابه
پاسخ
نیلوفر
29 فروردین 93 20:26
عسیسممممم مامان سودابه دیگه باران حسابی خانوم شده ها. آفرین داره که دیگه خودش میشینه و این همه هم ناز و ادا یاد گرفته. خدا حفظش کنه براتون
خاله بهاره(مامان آوا)
29 فروردین 93 21:18
هزارماشاله به دختر نازمون.انشاله همیشه سالم و سلامت باشی.