باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

هفت ماهگی و پیشرفت

1393/2/6 11:40
نویسنده : سودابه
260 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل ناز مامان هفت ماهگیت با دو روز تاخیر مبارک ایشالا تولد 120 سابلگیت رو جشن بگیری قشنگترین فرشته خدا..

عسلی مامان بالاخره با کلی تلاش موفق شدی دیروز 5 اردیبهشت  4 دست و پا به جلو بری..تو ورود به 8 ماهگیت هم دومین مرواریدت جوونه زد.. الان هم تو بغلم داری ورجه وورجه میکنی و به همه چی دست میزنی..حاضر شدیم بریم خونه مامانی اخه امروز باشگاه دارم.. یه عالمه بوس واسه دختر نازم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

میترا
6 اردیبهشت 93 19:42
افرین به دختر زرنگ هورااااااااااااااااااااا
سودابه
پاسخ
ازاده مامان آرتین
7 اردیبهشت 93 20:36
7 ماهگیت مبارک خاله جون-دومین مرواریدتم مبارک باشه
سودابه
پاسخ
میترا
8 اردیبهشت 93 12:28
گفت رها کن رفیق را تا به تو دنیا دهم گفتم که یک موی رفیق را به کل دنیا ندهم گفت در عوض او ، تو دنیا داری گفتم که با عشق رفیق است که دنیا دارم
سودابه
پاسخ
مامان فاطمه
8 اردیبهشت 93 12:29
سلام خانمی. چه دختر نازی دارین. ایشالا خدا حفظش کنه. منم یه مسافر کوچولو تو راه دارم خوشحال می شم به ما سری بزنید من وبلاگ دختر نازتون و با اجازه لینک کردم
سودابه
پاسخ
mona.
12 اردیبهشت 93 3:13
سلام عزیز خاله من خیلی وقته نبودم الان خبرای خوب شنیدم خیلی خوشحال شدم ماشالا باران جونم
سودابه
پاسخ
niloofar
12 اردیبهشت 93 13:27
خانم خانما شما دیگه چرا اینقدر دیر دیر پست میذاری؟؟؟
سودابه
پاسخ
مــــامــــانی بـــــاذوق
13 اردیبهشت 93 11:28
سلااااااااااااااااام مامانی مهربون دلم برات کلی تنگیده به منم یه سری بزن دخملی خاله چطوره خوبه بیا ازش عکسی بزار تا روی ماهشو ببینیم
سودابه
پاسخ
سلام به روی ماهت..
کیک و دسر و شیرینی خونگی اعتماد
18 اردیبهشت 93 16:24
کارگاه خونگی اعتماد مفتخرست بیسکوییتهای فانتزی تزئین شده را با طراحی کاملا حرفه ای و قیمت منـصفانه عرضه نماید .. این بیسکوییتها درطراحی لوازم نوزاد مناسب سیسمونی , درطراحی دندان و مسواک و ..مناسب جشن دندونی , طراحی لوازم منزل برای جهیزیه , درطراحی عروس و داماد , لباس عروس و داماد و قلبهای فانتزی مناسب استفاده روی کیک تولد , گیفت بله برون و .. در طراحی شخصیتهای کارتونی مناسب گیفتهای تولد یا پذیرایی تولدهای کودکانه و ... همچنین جدیدترین مدل کیکهای عروسی و تولد .کیکهای 3بعدی .. انواع دسرهای زیبا .. و ازهمه مهمتر کیک و دسر و شیرینیهای صددرصد رژیمی حتی مناسب دیابت و چربی بالا .. با ما طعمهای واقعی را تجربه کنید . مناسب هرررر بودجه و سلیقه مارادر ف بوک لایک کرده و ازمزایای همراهان ویژه بهره مند شوید . نمونه کارهای بیشتر در وبلاگ ما ... بیسکوییتهای فانتزی و شیرینیهای رژیمی قابل ارسال به سراسر ایران
میترا
20 اردیبهشت 93 10:09
هنرمند کسى است که اشگ دیگران را به لبخند شادى تبدیل کند.
سودابه
پاسخ