باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

مامانی منتظر

1392/6/27 13:53
نویسنده : سودابه
206 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل نازم سلام..خوبی خوشگل من؟؟

انگار هنوز باید منتظر اومدنت باشم آخه امروز رفتم دکتر و خانم دکتر گفت که هنوز دهانه رحمم بستست و حالا حالا ها نمیای احتمالا باید 40 هفته رو هم سپری کنم..مگه میگذره این روزای آخر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امروز قرار بود ناهار بریم پیش خاله زکیه اما رابی خواهر خاله غزاله درد زایمانش پیش اومد و خاله غزاله رفت چالوس و برناممون خراب شد..ایشالا رابی جون زایمان راحتی داشته باشه وگل دخترش صحیح و سالم بیاد تو بغل مامانیش ..آمین

هنوز نرفتم خونه عزیز جون آخه دلم نمیاد بابایی رو تنها بذارم..

دیروز با خاله غزاله بازار بودیم یه مایوی ناناز برات خریدم تا با هم بریم استخر مامان فدای هیکل کوچولوت بشه...............

دختر نازم هر روز میرم پیاده روی تو هم دختر خوبی باش و سعی کن زود بیای پیشم عزیزکم. 

دیشب لباساتو شستم و الان باید برم اتوشون کنم و کم کم ساک بیمارستانو ببندم.. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ازاده
27 شهریور 92 16:29
وای خاله قربون اون مایوی کوچولوت بشه عزیزم-چه هلویی بشی تو با این مایو-
وای سودابه دیدی چه حالی میده وقتی ساک بیمارستانو میبندی؟عشق میکنی بخدا


اینقده خوچکله مایوم خاله....آره واقعا حال میده.
ماماطهورا
27 شهریور 92 21:35
سلام خانومى عجله نکن ميادديگه راستى يه سوال چرالباساى نى نى روشستى؟
راستى خانوم خانوماپس کى ميخواى عکسهاى سيسمونى روبزارى دلم داره اب ميشه سيسمونى گل خاله روببينم قربونش برم


سلام عزیزم..چون نو بودن گفتم بشورمشون بهتره..به زودی میذارم خاله جون..

اب نبات
27 شهریور 92 23:05
ان شالله به سلامتی عزیزم


ممنونم عزیززززززم
نیلوفر
28 شهریور 92 12:25
دیگه روزها به شمارش افتاد. خیلی این روزها مواظب خودت باش سودابه جون. انشااله این دوهفته هم به زودی و به سلامتی بگذره.

منم با تو روز میشمرم.


مرسی دوست خوبم..
اسماءღمامانه فسقلღ
28 شهریور 92 16:00
ای جونم من قربونش برم فسقلی ایشالله سالموصحیح سر موقع اش به دنیا بیاد دخملی
اسمش این دخملی چی شد بالاخره؟؟؟؟؟


خدا نکنه..ایشالا..هنوز نمیدونم..
مامان خانومی
29 شهریور 92 13:44
سلام
جیگرم برای منو و امثال من خیلی دعا کن
شاید دعای مادرایی که زایمان میکنن اثر کنه
فردا میرم دکتر متخصصم از فردا جدی پیگیرشم


سلام عزیزم ایشالا که خبرای خوبی میشنوی..
غزاله جونتون
31 شهریور 92 12:33
فداش بشم عسل من.وای چه حالی میده سه تایی بریم استخر و با دخملی اب بازی کنیم.


آره واقعاحال میده مامان فداش بشه...ایشالا تا موقع استخر رفتنش بشه ما بشیم 4تا...
سارا
1 مهر 92 10:01
سلام سودابه جون
عجله نکن ان شا الله نی نی نازت با سلامت و به موقع به دنیا میاد .





انشالله ...مرسی عزیزم