باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

بخند تا زندگی کنم (اولین لبخند)

1392/8/22 15:27
نویسنده : سودابه
387 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز 47 روزه که اومدی به دنیای ما به خونه ما و مهمتر از همه به دل من و بابا...

هرچی از شیرینی این روزا بگم کمه..درسته که بیشتر وقتا خوابی اما حضورت تو خونمون حس میشه انگار خدا به زندگیمون روح دمید..بابایی به عشق تو هرروز زودتر از قبل میاد خونه تا کنارت باشه وقتی میشینه روبروت و نگات میکنه میشه عشق رو از نگاهش خوند هیچ وقت بابایی رو اینطوری ندیده بودم..

 

منم که با بودن کنارت آرامش دارم عروسک قشنگم..تا کنارت خوابم راحت میخوابی اما همینکه پا میشم تو به ول وله میافتی و بیدار میشی مامان فدای تو بشه..

دیروز صبح از خواب پاشدم تا برم w.c وقتی برگشتم دیدم بیداری و تا منو دیدی شروع کردی به خندیدن و منم کلی ذوق زده شدم و همراهت میخندیدم..عزیزم همیشه بخند..خدایم شکرت

 

اینم عکس امروز صبحه که هرکاری کردم نخندیدی و با اون چشای ناز و معصومت فقط نگام کردی 

 

 

راستی دوباره سرما خوردی و دیروز بردمت دکتر و دوباره دارو البته ایندفعه فقط گلوت درد میکنه و سرفه میکنی منم که با هر بار سرفه کردنت اشک تو چشام جمع میشه اگه بابایی باشه کنترلش میکنم اگه نباشه ولش میکنم تا بیاد..

دخترک پاییزی من زود خوب شو چون طاقت دیدن بی تابیتو ندارم.. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ازاده مامان آرتین
22 آبان 92 18:10
خدا نکنه آخه چرا دوباره سرما خورده؟سودابه جون اون طرفا هوا خیلی سرده لباس گرم تن دخترم کن-آرتینم همینطوره-تا کنارش خوابم که اونم خوابه همین که پاشدم میام میبینم بیداره
سودابه
پاسخ
نمیدونم آزاده وقتی بی تابی میکنه میخوام بمیرم...قربونش برم که آقاست..خیلی مواظبش باش
غزاله
24 آبان 92 18:07
عزیزم پدر دختری چه خوش به حالشونه. شالوک مریض شه تو چرا سرما خوردی؟؟؟
سودابه
پاسخ
چرا خوش به حالشون نباشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آره خاله دخملی مریض شده...
سحر
25 آبان 92 18:39
ای جونم ماشالا خدا حفظش کنه
سودابه
پاسخ
مرسی عزیز دلم
ماماطهورا
26 آبان 92 11:28
عزيزمممممممممممم قربون اون خنده هات بشه خاله نبينم سرماخوردي نازگل خاله
سودابه
پاسخ
خدا نکنه خاله