باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

با تو همه چی عالیه..

1392/8/18 18:44
نویسنده : سودابه
717 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان قلب مامان امروز 43 روزه که تو رو کنارم دارم با اینکه بعضی وقتهادلم واسه تکون خوردنات توی دلم تنگ میشه اما لمس وجودت در کنارم رو با هیچ چی عوض نمیکنم.

تو این مدت کم خیلی بهت دل بستم وقتی میرم باشگاه دلم واست یه ذره میشه.. عزیزکم تو اینقدر خوبی که اصلا با تو تنها توی خونه بودن سخت نیست.. فقط وقتایی که گرسنه ای یا خودتو خیس میکنی صدای نق نقت تو خونه میپیچه..جالب اینجاست که تا صدامو میشنوی ساکت میشی..

دخترک ناز من به اندازه ی تمام دنیا دوستت دارم... خدای من هزاران هزار مرتبه شکرت به خاطر دادن این نعمت شیرین الهی به زندگیمون.. 

این عکس شمادر اولین روز ورود به خونه..گذاشتمت تو تختت و خودم به کارا رسیدم

وقتی اومدم بهت سر بزنم دیدم خوابیدی فدای اون چشمای نازت بشم

اینجا هم در کنار ژرفا بچه دوست بابایی که 5 ماه از شما بزرگتره

 

 این روزا بدجوری به پستونک عادت کردی و باید کمکت کنم تا کمش کنی .درسته از یه جهاتی خوبه اما میگن فرم لب و دندونت بد میشه...

یه عالمه بووووووووووس واسه بارانم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

جیگیلی مامان بابا(مامان کوچولو)
18 آبان 92 21:03
ای جوووونم چقد ناز باران جونم


از طرف من بوس بوسش کن


ممنون عزیزم
نیلوفر
19 آبان 92 11:17
چقدر دلم برای اینجا تنگ شده بود. خدا حفظش کنه باران کوچولو رو. ماشاله هزارماشاله چقده ناز شدهههههههههه.
سودابه
پاسخ
مرسی مهربونم چشات ناز میبینه
ازاده مامان آرتین
19 آبان 92 12:24
آفرین چه دخمل خوبی-ببین چه قشنگ تو تختش خوابیده-سودابه جون پستونک از جهاتی خیلی کمک مادره-منم آرتین تا وقتی میلش هست میخوره وقتی هم نخواست از دهنش میندازش بیرون
سودابه
پاسخ
آره عزیزم خوبه اما من دوسست ندارم!!!!!!!!!
اب نبات
19 آبان 92 15:24
جاااااااااااااااااااااانم عزیزکم چه قدر شما نازززززززززززززززززززززززین هزار ماشالله ای دست کوچولو پا کوچولو الهی خاله قربونت بره
سودابه
پاسخ
خدا نکنه خاله جون