باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

عاشقتم عزیزم

1392/10/22 1:28
نویسنده : سودابه
1,310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  گل ناز 106روزه ی من

اینقدر منو به خودت مشغول کردی که کم مینویسم..

بارانم خیلی خانمی دیگه موقع خواب گریه نمیکنی..خیلی شکمو شدی و هر وقت میای بغلم دهنت واسه شیر باز میشه قربونت برم..خوشبختانه خیلی کم شیر میریزی وخیلی بیشتر بازیگوش شدی.

تازگیها هم یاد گرفتی جیغ بزنی هروقت باهات بازی میکنم یا باهات حرف میزنم با جیغ جوابمو میدی و میخندی منم قربونت میررم..دیگه کاملا منو میشناسی و دوست داری فقط بشینم کنارت تا ازت دور میشم نق نق میکنی تا برگردم پیشت.

دیگه شیشه رو تو دستت میگیری و خودت شیر میخوری..اسباب بازی رو هم وقتی میذارم جلوت برمیداری و زود میندازیش..دیروز تا رفتم گاز و خاموش کنم و برگردم دیدم شما پستونک و از کنارت برداشتی و خواستی بذاری تو دهنت اما نتونستی..

دیگه اینکه دستاتو با نگات تعقیب میکنی و دوتاییشو میکنی تو دهنت و بعدش هم سرفه!!!!!!!!!

خیلی تلاش میکنی تا غلت بزنی و بری رو شکمت اما هنوز موفق نشدی قربونت برم.

اینجا داری با خودت بازی میکنی

 

وقتی دیدی دارم ازت عکس میگیرم زل زدی بهم

اینجاهم سوار بر ماشین اختصاصی خودتی..

 

اینقدر ورجه وورجه میکنی که نمیشه یه عکس درس و درمون ازت گرفت فدات بشم من..

  

اینجا هم محو تماشای تلویزیونی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
22 دی 92 12:29
عزيزدل خالههههههههههههههه قربونت برم كه هرلحظه داري بزرگتر و شيرين تر و خانوم تر ميشي
سودابه
پاسخ
سارا
23 دی 92 13:19
خدا حفظش کنه چقدر ناز شده
سودابه
پاسخ
ممنونم سارا جون چشات قشنگ میبینه.
ازاده مامان آرتین
23 دی 92 15:46
نازتو برم با این لباس خوشجلت خاله-موش بخورتت
سودابه
پاسخ
سحر
24 دی 92 17:18
ای جوووووووووووووووووونم الهی فدات شم خاله شما چقد خانوم و خوشگلی قربون اون چشات بشم من
سودابه
پاسخ
خدا نکنه خاله جون تازه باید واسه من یه دوست جونی بیاری...
سارا
29 دی 92 22:00
سلام یه سوال سودابه جون برای روروئک زود نیست؟ گردن دخملی اذیت نمی شه؟
سودابه
پاسخ
سلام عزیز دلم..بارانم گردنش و هم کمرش خدارو شکر خیلی شل و ول نیست واسه همین راحت میشینه توش.در ضمن باران روزی 5 دقیقه میشینه تر روروئک
ونوشه
2 بهمن 92 13:27
عزیز دلمی
سودابه
پاسخ