باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

تقدیم به زیباترین بهانه زندگی دخترم

1392/10/16 1:35
نویسنده : سودابه
692 بازدید
اشتراک گذاری


تورو دیدمو دید من به این زندگی تغییر کرد

همین لبخند شیرینت منو با عشق درگیر کرد
شروع تازه ای واسه منه از نفس افتاده

خدا تورو جای همه نداشته هام بهم داده
تورو دیدمو دید من به این زندگی تغییر کرد

همین لبخند شیرینت منو با عشق درگیر کرد
شروع تازه ای واسه منه از نفس افتاده

خدا تورو جای همه نداشته هام بهم داده
چه آرامش دلچسبی تماشای تو بهم میده

تو ایده آل ترین خوابی که بیداریه من دیده
من نمیذارم که فردام یه لحظه ازتو خالی شه

تو بدم بشي معناي بدي واسم عوض ميشه

یه لحظه هم اگه دورشی حواسم پی تو میره

هوا بدون عطر تو برای من نفس گیره
ببین این عشق دریایی دلمو حرف دنیا کرد

تو ثابت کردی که میشه یه دریا توی دل جا کرد
یه دریا توی دل جا کرد

چه آرامش دلچسبی تماشای تو بهم میده
تو ایده آل ترین خوابی که بیداریه من دیده

من نمیذارم که فردام یه لحظه ازتو خالی شه
تو بدم بشي معناي بدي واسم عوض ميشه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ازاده مامان آرتین
17 دی 92 20:04
ای جانم چه مامان با ذوقی-چه دخمل قشنگی
سودابه
پاسخ
مامی رها
18 دی 92 14:27
ای جونم........ماشاالله هرچی بزرگتر میشه خوشگلتر میشه باران جون خصوصی عزیزم
سودابه
پاسخ
مرسی عزیزم
اب نبات
19 دی 92 9:48
چــــــــــــــــــــــــــــه زیبا
سودابه
پاسخ
مهشید مامان مهتا
19 دی 92 21:26
طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا نیست تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.niniweblog.com www.mahta91.niniweblog.com
اسماء♥مامانِ فسقل♥
20 دی 92 13:11
سودابه
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییییی راستی اسما جون من نمیتونم وارد وبلاگت بشم..
mona
20 دی 92 16:47
عزیزم باران قشنگ خاله خدا حفظت کنه ماشالا خیلی با مزه شدی
سودابه
پاسخ
رستا
21 دی 92 3:31
سودابه جون چه قدر بزرگ شده این نفس وای عاشق لب و دهن و چشمای براقششششم دخمل ناااااااااااااز و خوشگل هزااااااااار تا بووووووووووووووووووس از راه دور روی لبای عسلت پرنسس خانوم
سودابه
پاسخ
]چه عجب از اینورا رستا جون کلی ذوق زده شدم نظرتو دیدم..به نازی مارتیا کوچولو که نیست..
ونوشه
2 بهمن 92 13:28
واقعا شیرین ترین شیرینه
سودابه
پاسخ
قربون خاله خودم برم..