باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

ده ماهگی فسقلی مامان

1393/5/9 2:01
نویسنده : سودابه
670 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم ده ماه میگذره از اون لحظه ای به زنگیمون جون دادی..دخرک پائیزی من بعضی وقتا  دلم تنگ میشه واسه اون لگد زدنای تو دلم واسه اون تپیدنهای قلب کوچولوت کنار قلب خودم.واسه اون استرس شیرینی که با انتظار توام بود واسه اولین لحظه ای که تو رو دادن توبغلم تا شیر بخوری..واسه تک تک لحظه های با توبودن دلم تنگه..

اما الان کنارمی . قلبم با نبض تو میتپه..

در سومین روز ورود به 10 ماهگیت پنجمین مرواریدت هم نمایان شد مبارکت باشه عشقم..عکسا رو تو پست بعدی میذارم..

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

غزاله
11 مرداد 93 0:30
الهی صدساله شه این گل.
سودابه
پاسخ
آزاده مامان آرتین
15 مرداد 93 1:52
ای جونم۱۰ماهگیت مبارک خاله جون
سودابه
پاسخ
ممنون خاله