باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

بیست و سه هفتگی دخملی مامان

1392/3/14 12:45
نویسنده : سودابه
241 بازدید
اشتراک گذاری




 

 

 

 

خدایا فرشته ی آسمونیت رو به ما سپردی! باشد که قدردان باشیم..

خدایا !...

همراه همیشگی ام باش و بهترین ها را مثل همیشه به من هدیه کن ...

من بی تو هیچم ای خدای بیکران مهربان...

خدای من !

حمایتم کن !...مواظبم باش !... دستم بگیر و مرا به سوی نور هدایت کن...

همان نوری که سراسر عشق توست...

خدایا !....

میدانی ؟!...کاش میدانستی !...اما تو همیشه از دل ها آگاهی...پس مطمئنم که میدانی !

آنچه را که در دل و جانم میگذرد !

که....

سخت به مهر و محبت و توجه ات نیاز دارم !

سخت بر تو عاشقم !

و سخت دوستت دارم.

خدایا !....

تو را شکر و سپاسی بی حد می گویم برای هر آنچه که به من عطا کردی ای مهربان قدرتمند.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ازاده
14 خرداد 92 0:56
بسلامتی سودابه جون-انشالا 38-39 هفتگیت عزیزم


مرسی عزیز دلم..من که لحظه شماری میکنم..

maman arsam
14 خرداد 92 1:08
sher ghashangi bood
نیلوفر
14 خرداد 92 11:38
خدایا شکرت. این واقعا معجزه بزرگیه که یه موجودی هر روز توی وجودت بزرگ و بزرگتر بشه و یه روز به دنیا بیاد تا بشه همدمت. بشه همه زندگیت.


واقعا شکر...از ته دلم میخوام برات تا خدا این هدیه بی نظیرشو تو دلت بذاره عزیزم

SaYa
14 خرداد 92 13:06
سلاااااااام سودابه جون خوبی قربونت برم؟دخملی خوبه؟لگد میزنه یا نه؟
23 هفتگی گل دختری مباااااااااارک
هورا هورا هورا
دخملمون اسم نداره؟واسش اسم انتخاب کن دیگه
ایشالله که خدا حواسش به شما همه مادرا و نی نی ها هست عزیزم
گل دختری هم به سلامت بدنیا میاد


سلام عزیزم خوبیم آره اونم چه لگدایی که نمیزنه به قول باباش بچمون فوتبالیسته!!!!!!!!!!!انشالله ممنون ز دعای قشنگت..یه چندتایی انتخابیدم حالا تو پست بعدی میذارم تا نظراتتونو بدونم

مامان کوچولو
14 خرداد 92 21:33
خیلی خیلی قشنگ نوشته بودی

23 هفتگیشم مبارک باشه


دخمل کوشولو خوب تپل مپل شو این روزا که تو شیمکه هستی


مرسی عزیزم..بالاخره آدرستو برام نذاشتی؟؟

اب نبات
15 خرداد 92 16:57
سلام به مامانی و دخملی ناز ..جفتتون سلامتین؟؟23هفتگیت مباررررررررررررررررررررررک عزیزم به سلامتی گلم..


سلام من و دخملم هم به آب نبات و مامانیش..ما خوبیم شما چطورین؟؟ایشالا 23 هفتگی شما عزیزم..

ونوشه
16 خرداد 92 12:34
خدایا !....

تو را شکر و سپاسی بی حد می گویم برای هر آنچه که به من عطا کردی ای مهربان قدرتمند.
خیلی قشنگ بود


فدای تو