باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

عروسک کوچولوی من

1392/4/19 23:02
نویسنده : سودابه
1,533 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم قشنگ من خوبی ناز من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امروز اول ماه رمضونه..دیروز با هدی جون رفتم دکتر و خدارو شکر همه چی خوب بود..خانم دکتر هم راضی بود..شما هم کلی واسه خانم دکتر قر ریختی قربونت برم..وزنت هم 1300 بود ماشالله بزرگ شدی..

واسه دو هفته دیگه برام سونو نوشت که بگیرم..بعدش هم یه سر رفتیم بازار تا واست چراغ خواب و لوستر و ساعت انتخاب کنیم طرح گل لاله مد نظرم بود که نداشتن کیتی رو انتخاب کردیم تا آخر ماه میرم برات میگیرم..

دیگه خبری نیست..فقط میخوام عکسارو برات بذارم..تنبلی رو گذاشتم کنار به عشق تو... 

این عکس شما پایان هفته 28 توی سونو

 

 

 

 

اینم 28 هفتگی شما تو شکم بنده

 

 

اینم عکس میوه های استوایی اسماشون از سمت راست :  پیشن فروت-منگوستین-رامبوتان 

 

 

 

اینم عکس تبلتم

 

 

 

اینم عکس خونمون که تا 1 ماه دیگه ازش دل میکنیم..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نیلوفر
20 تیر 92 11:50
عزیزممممممممممم چه مامان ظریف مریفی. ماشاله مانکنی واسه خودت. با این شکم قلقلی خخخخخخخخخ. خونه ت هم خیلی قشنگ و باسلیقه چیده شده آورین آورین آورین

انشااله این هفته های آخر هم به زودی و به سلامتی طی بشه عزیزم.


ممنون نیلو جون..انشالله..منتظر خبرای خوش شما هم هستیم..

ماماطهورا
20 تیر 92 13:29
سلام سودابه جون خداروشكر كه همه چي روبه راه انشالله كه روزهاي باقي مونده هم به خوبي سپري ميشه و دخمل خوشگلمون مياد بغل مامان مهربونش قربونش برم
راستي انشالله بسلامتي ودل خوش اسباب كشي ميكني وروزهاي خوبي رو توخونه ي جديد ميگذروني عزيزم بخدا اگه همشهري بوديم ميومدم كمكت عزيزم


سلام عزیزم مرسی...قربونت برم که اینقدر مهربونی

اب نبات
20 تیر 92 13:55
سلام عزیزم با تاخیر سالگرد ازدواجتان مبارک ان شالله سالیان سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید و لبتان پر از خنده مخصوصا وقتی دخملی نازتان بیاد توی بغل بابای و مامانی مهربون ...چه خانم باسلیقه ی ..از چیدمان خونه ات خیلی خوشم اومده ان شالله بزرگ تر از این رو بخرین و سه تای توش زندگی کنید..دخملی چطوره خاله قربونش بره


سلام دوستم..مرسی از لطفت عزیزم.اونم خوبه خاله جون مهربون

سحر
20 تیر 92 14:06
عززززززززززیــــــــــــــــــــــــــــزم


مامان ازاده
20 تیر 92 14:12
قیافه این فسقلی رو ببین-عزیز دلمممممممم
سودابه جون تبلتت چقدر شبیه تبلت منه-نکنه خودشه
انشالا خودت صاحب خونه بشی که دیگه نخای اسباب کشی کنی عزیزم
منم هی میخام از شکمم عکس بگیرم بذارم تنبلیم میشه


فدات بشم عزیزم..ایشالا..از تنبلی دیگه نگو که من الان رو شاخشم..
ونوشه
21 تیر 92 11:34
فدای خودت و جیگرت بشم


خدا نکنه عزیزم...

اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
21 تیر 92 12:17
اخ الهی من قربون اون فسقلی تو شکمت برم چه نازه ماشالله
عزیزم راه رفتنی رو باید رفت


ایشالله اسباب کشی بعدی خونه خودتون


خدا نکنه اسماجون..ایشالا

مامان ازاده
21 تیر 92 17:28
سودابه جون دوست دارم عکس بذارم ولی همسری نمیذاره
اگرم بخام رمزدار بذارم بازم رمزو همه میخان
اره شکمم اندازه شکم خودته
گردو قلمبه


فدات شم همسری منم مخالف بود اما من گذاشتم اونم هیچی نگفت..اشکالی نداره..گل پسرمون خوب باشه ما عکس نخواستیم..

سارا
22 تیر 92 11:12
سلام عزیزم
ان شا اله جفتتون سالم و شاد باشید
سالگرد ازدواجتون رو هم تبریک می گم به امید 100سالگی پیوندتون
دست همسرت هم برا هدیه خوبشون درد نکنه


فدای مهربونیت

SaYa
22 تیر 92 13:04
سلام عزیزدلم...فدات شم من یکم حالم ناخوشه این روزا...قربونت برم همه دوستان شروع کردن مرسی از همکاریت...
عزیزم پست 33 ادامه مطلبش کد 34 برای توئه
امیدوارم که بهترین روزارو داشته باشی
عزیزم میوه ها همونا بود خیلی خوشمزن
دیدی وقتی بازشون میکنی چه قشنگن؟چه رنگایی دارن؟تبلت منم سفیده عزیزم خیلی قشنگه مبارکت باشه و به شادی استفاده کنی


آره واقعا محشرن...قربونت برم من
ماماطهورا
22 تیر 92 13:51
عزيزم خصوصي داري
SaYa
22 تیر 92 14:15
فداااات شم عزیزم
ایشالله یه روز میام و از نزدیک میبینمت
منم به داشتن و وجود تو افتخار میکنم گلم...ایشالله که گل دختری هم بسلااامت بدنیا بیاد
ببخش اگر با پستم ناراحتت کردم



آزاده
22 تیر 92 16:40
الهی قربون دخمل گلمون بشم که انقده بزرگ شده.ایشالا بسلامتی به دنیا می آد.دخترعکس این میوه ها رو دیگه چرا گذاشتی؟ دلم خواست[h

خدا نکنه خاله جون..الهیییییییییییییییییییی...

ماماطهورا
23 تیر 92 13:55
سلام گلم خوبي دخمل خوشگلمون خوبه چه خبرا چرانيستي؟


سلام عزیز دلم خوبیم مرسی..هستیم همین اطراف..