باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

12 هفته تا تو

1392/4/18 15:41
نویسنده : سودابه
240 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی من امروز 28 هفته شد مبارکه..

28 هفتست که تو دل مامانیی قربونت برم..

امروز وقت دکتر دارم و میبینمت.. صدای قلبتم میشنوم فدای اون قلب کوچولوت بشم

دلم برات یه ذره شده...واسه دیدنت دست و پا میزنم

خبر نوشت: فردا سومین سالگرد ازدواج من و بابایی علیرضاست...

 خبر نوشت 2:بابایی سورپرایزمون کردو برامون تبلت گرفت..دوست بابایی(عمو محمد)از مالزی آورد چندتا میوه استوایی هم آورد که قیافشون خیلی جالبه..سعی میکنم تو پست بعدی عکسا رو بذارم..

یه کم تو گذاشتن عکسا تنبلم..

دوستت دارم یه عالمه...قد هزارتا قابلمه... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان هلاله
18 تیر 92 15:44
وای دست بابایی دخملی درد نکنه.
تبریک میگم عزیزم ایشالا همیشه در کنار هم خوب و خوش زندگی کنید


فدای تو عزیزم

SaYa
18 تیر 92 18:00
 
 
hhhعزیزززززم سالگرد ازدواجتون مبارک
هووورا هردوتامون تبلت دار شدیما♥♥♥♥
چه مارکی خریری سودابه؟دست همسری درد نکنه که انقدر به فکرته عزیززززم
از این میوا ها بتور که نه نمونش گیرت میاد نه مزش
پارسال که تایلند بودیم خودمو خفه کردم...واقعا محشرن


مرسی سایا جون..HITEK مارکشه..عکسشو میذارم

ماماطهورا
18 تیر 92 19:06
دست بابايي درد نكنه عزيزم سالگردتون هم مبارك انشالله هميشه خوب و خوش همپاي هم وهمراه هم باشيد.اين گلهام تقديم زوج خوش بخت

راستي عشق خاله 28هفته گي شماهم مبارك قربونت برمممممممممممم


مرسی طهوراجون

نیلوفر
18 تیر 92 19:58
انشااله صد و سی سال کنار هم سالم و سلامت و با دل خوش زندگی کنید سودابه ی عزیزم.

اینم سور و سات جشن


مرسی دوست خوبم

سحر
19 تیر 92 19:56
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبااااارک


مرسی سحر جون
مامان ازاده
19 تیر 92 21:03
هفتگیت مبارک خاله جون
ایشالا زود زود بیای بغل مامانی
خاله جون تو و پسرم با هم دنیا میاید ها-هورااااااا


مرسی خاله جون..آره قربون داداشیم برم..

غزاله جونتون
19 تیر 92 22:53
مبارک باشه ایشالا سالهای سال در کنار هم شاد باشین و لحظه هاتون سرشار از عاشقانه ها باشه.تکنولوژی را عشق است.


فدای تو

ونوشه
21 تیر 92 11:36
واااااااااااااااااااااای منو ببخش سالگرد ازدواجتون یادم رفت اس بدم
شرمنده
یادم بود
نمیدونم چرا اینقدر کم حافظه شدم
ایشالله 1000 سال کنار هم خوشبخت و شاد زندگی کنین با فسقلی نازتون
تبلتت مبارک عزیزم


مرسی عزیزم تو اینقدر بهم لطف داری که با فراموش کردن سالگرد ازدواجم هیچی ازت کم نمیشه دوستم..