باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

هووووررررررررررررررررااااااااااااااا واسه نی نی گلم

1392/2/16 19:29
نویسنده : سودابه
579 بازدید
اشتراک گذاری

از کجا بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیشب من و بابایی روتخت دراز کشیده بودیم و داشتیم فیلم نگاه میکردیم البته بابایی یه سرش تو کامپیوتر یه چشمش هم به تی وی بود

 

ساعت 10 و 27 دقیقه دیدم یه چیزی زیر پوست شکمم وول خورد نمیدونم چطوری بگم انگار یه چیزی راه رفت زود بابایی رو صدا کردم گفتم ببین نی نی مون تکون خورد اونم خیلی ذوق کردو

مرسی عسلم که جوری تکون خوردی که مامانی متوجه بشه

امروز صبح هم ساعت 7 و 20 دقیقه وقتی بابایی داشت میرفت سر کار شما دوباره واسم تکون خوردی..

معلومه فسقل من تنبل نیست فقط یادش رفته بود که ماماینی وباباییش منتظرن........

واقعا شیرینه امیدوارم همه ی مامانا خیلی زود این حس تجربه کنن.. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

اب نبات
16 اردیبهشت 92 11:17
افریننننننننننننننننننننننننننن به فسقلی من که دل مامان و بابات و کلی شاد کردی..مبارکه تکون خوردن کوچولوت بهترینم


مرسی دوست خوبم خاله ی مهربون نی نیم...

آزاده
16 اردیبهشت 92 13:14
خیلی بهت تبریک می گم عزیز دلم امیدوارم همیشه از وجودش شاد شاد باشی و بزودی تو بغلت بگیریش و از همه وجودش لذت ببری


مرسی عزززززززززززززیزم ایشالا نی نی تو هم تا یه هفته دیگه یه لگد جون دار میزنه بهت..

فاطمه
16 اردیبهشت 92 14:19
سلام کوچولو دوست داررررررررررررررررم پس کی میای پیشم من منتظرتم بیا تا باهم قایم موشک بازی کنی عمه سوداب شما رو هم دوست دارم


مرسی خوشگل عمه نی نی گفت زود زود میاد پیشت تا باهات بازی کنه منم شمارو دوست دارم نفسم

غزاله جونتون
16 اردیبهشت 92 14:52
خدارو شکر بالاخره به اینجای کار رسیدی.ایشالا از این به بعد همچین لگد بزنه که ی راست بری پارکینگ.




مرسی عزیزم ایشالا ته وچه لوزنون!!!






ونوشه
16 اردیبهشت 92 16:00
تبریک میگم عزیز دلم
جیگر منم دیروز شروع کرد به راه رفتن
اینقدر ناز راه میره
قشنگترین حس دنیارو بهت تبریک میگم سودابه ی عزیزم

مرسی مهربونم منم راه رفتن راتا رو به تو عمه ی مهربون تبریک میگم...
نیلوفر
16 اردیبهشت 92 19:10
ای جوووووووووووون ماهی کوچکولو داره شنا میکنه؟؟؟ چه هیجان انگییییییز.



آره واقعا اگه بدونی چه کار میکنه؟؟؟/!!!!!!!!!!
اسماء
16 اردیبهشت 92 19:22
هرجا که باشى!
هر کجا که باشم!
" دوستت دارم"



X

سارا
17 اردیبهشت 92 11:03
سلام سودابه جان
از این که به وبلاگ ما سر زدی ممنون
امیدوارم نی نی تون سلامت باشه


مرسی عزیزم