باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

چقدر زود دیر میشود

1392/4/24 16:46
نویسنده : سودابه
923 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

همیشه فکر می کردم تو که بیایی و در آغوشت بگیرم بهترین لحظه عمرم است.

اما هر چقدر هم که تو را بفشارم باز نمی توانم تو را اینگونه که اکنون هستی، به خود نزدیک کنم زیبا.

پس این روزها زیباترین اتفاق جهان درون من رخ می دهد و من به خود می بالم که مادرم.

که زنم و می توانم این حس زیبا و غریب را درک کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سارا
24 تیر 92 13:26
آفرین به این مامان با احساس



عزیزم خیلی قشنگ بود

منم بهت تبریک می گم به خاطر مادر بودنت




قربونت برم




سحر
24 تیر 92 13:55
چقدر زیبا



اب نبات
24 تیر 92 14:16
چه قدر زیبا نوشتی گلم




مامان ازاده
24 تیر 92 14:24
اره بخدا-خیلی حس قشنگیه-هیچکس جز یه زن و یه مادر نمیتونه اونو درک کنه-از این بابت باید خدا رو شکر کنیم


ایشالا که خدا این حس رو از هیچ زنی دریغ نکنه..

نیلوفر
24 تیر 92 14:53
لذت آن به آن این لحظات تکرار نشدنی رو ببر. خیلیییییییییی حس قشنگیه که یه فرشته در وجود تو جا گرفته باشه. با تو نفس بکشه باتو بخوابه. با تو بیدارشه. خیلیییییییییییییییی فوق العاده ست


واقعا نیلو جون..اون قدر شیرینه که نمیشه با هیچی مقایسه کرد..امیدوارم تو هم زود این حس رو تجربه کنی..

نیلوفر
24 تیر 92 15:00
یعنی زیباتر از این نمیشد بیان کنی.











اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
24 تیر 92 17:43
ایجونم چه حسه قشنگی
خیلی باحاله حامله بودن؟؟؟؟؟؟؟؟


آره عزیزم خیلییییییییییییییییییییییی حس فوق العاده ایه ایشالا زودی تجربش کنی

mona
25 تیر 92 1:28
وااااای خدا خیلی زیبا احساستو بیان کردی !!! قلم فوق العاده ای داری عزیزم مبارکت باشه مادر بودنت
منم همین حسو دارم ولی نمی تونستم بیانش کنم.


قربونت برم عزیزززززمممممممممممم.............

ونوشه
25 تیر 92 9:48




ماما طهورا
25 تیر 92 12:51
عزيزمممممممممممم خيلي بااحساس نوشتي

سودابه جون تواين روزاي زيبا وبااحساس ماروهم دعاكن




فدای تو حتمااگه خدا قبول کنه..






SaYa
25 تیر 92 12:56
سلام عزیزم خوبی؟قربونت برم مرسی که جویای حالمی منم خیلی خوبم اینروزا
وای من اگه بچه دار بشم که واسه تموم اون روزا فک کنم ذوق مرگی بگیرم بس که عشق بچم


سلام..خدارو شکر که خوبی..خوش به حال فسقلمون میشه با این مامان باحال...