باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

عکس 30 هفتگی

1392/5/2 11:36
نویسنده : سودابه
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

دیروز بعد از خونه خاله غزاله با فاطمه جون رفتم سونوگرافی..همه چی خوب بود دکتر هم گفت که دخملت کوچولو موچولو میشه مث خودت..وزنت هم 1450 بود که بر طبق تحقیقات من تو اینترنت بر اساس هفته ای که توش هستی یه 100 گرم هم اضافه تر بود

 خدارو شکر..

افطاری همه خونه عزیز مامانی جمع شدیم شب هم برگشتیم خونه..

دختر نازم اگه همینطوری پیش بری وزنت طبیعیه پس قوی باش و از بدن من هرچی میخوای تغذیه کن قربونت برم..

عکست تو هفته 30 

 

 




 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ازاده
2 مرداد 92 11:57
خدا رو شکر که نی نی حالش خوب بوده و رشدشم خوبه



مرسی عزیزم

ماماطهورا
2 مرداد 92 15:09
عزيزممممممممممممم100000000000000 مرتبه شكر كه حال دخملمون خوبه جوجوي خاله زودي بزرگ شو بيا كه بي تابم ببينمت قربونت برم


باشه خاله جونی زودی بزرگ میشم...
اب نبات
2 مرداد 92 15:29
خدا رو صد هزار مرتبه شکر....نی نی ناز تون حالش خوبه ..الهی نازززززززززززززززززززززززززی کوچولو خاله..


قربونت برم عزیزم..

نیلوفر
2 مرداد 92 15:49
خدا حفظش کنه عزیزم.

پس قراره یه دختر کوچولوی مانکن سفید عین مامانش دنیا بیاد دیگه؟ به سلامتییییییی


فدات بشم عزیزم..سالم باشه کوچولو یا بزرگ بودنش مهم نیست..

mona
3 مرداد 92 0:55
خدا را شکر که دخملیمون خوب بوده خدا حفظش کنه ایشالا


مرسی عزیزم

SaYa
3 مرداد 92 11:52
سلام قربونت برم
الهی فدای دخمل بشم من
خداروشکر که همه چی خوبه سودابه جون
ایشالله به سلامت هم به دنیا میاد فداش بشم


خدا نکنه عزیزم..انشالله

SaYa
3 مرداد 92 12:05
سودابه جون چی بگم جز اینکه دیدن خوشبختی کسی یه آدم روانی به حرف گرفته
همه خیلی نگرانشن


واقعا آدم میمونه تو کار بعضی از آدما

SaYa
3 مرداد 92 12:11
قربونت برم عزیزدلم منم خیلی دوست داررررم چشم حتما بهت خبر میدم عزیزدلم
اسماء ღمامانه فسقل ღ
3 مرداد 92 16:02
اخی قربونش برم من
یه چیزی واسه خودت بذاره بد نیست ها مامانه فداکار



خدا نکنه...واقعا راست گفتی...
سحر
4 مرداد 92 13:45
آخی عزیزم خدا حفظش کنه ایشالا زایمان راحتی داشته باشی


مرسی عزیز دلم..


مامان ازاده
4 مرداد 92 21:01
سلام سودابه-خوبی؟دختر گلم خوبه؟یه چند روزی نبودم-خونه مامان اینا بودم-خودت خوبی؟اسباب کشی به کجا رسید؟مواظب خودت باش دوست خوبم


سلام عزیزم مرسی تو و گل پسری چطورین؟کم کم دارم جمع میکنم وسایلو مگه تموم میشه؟؟؟تو هم مواظب خودت باش مهربونم.

جیگیلی مامان بابا(مامان کوچولو)
5 مرداد 92 3:37
خداروشکر که دخمل کوشولومون حالش خوبه و مامانشم ازون بهتر

ایشالا روز به روز تپل تر بشه ماشالا

فدایی دخملی که توی عسک چه باحاله


مرسی خاله جون..خدا نکنه..

سارا
5 مرداد 92 10:26
تبریک می گم خانومی
چه شود مامان مانکن ف دختر مانکن
خدا هر دوتون رو حفظ کنه



ممنون قربونت برم
SaYa
5 مرداد 92 16:54
عزیزم تاییدش میکنمیکم گرفتار شدم نشد شرمنده


باشه اشکال نداره..

ونوشه
6 مرداد 92 11:08
خدارو شکر که عزیز دلمون حالش خوبه
میگم سودی من هیچ وقت نمیتونم تو سونوگرافیا بچه رو ببینم . چرا ؟
سونو راتا هم همین بود
چه خوب شد من دکتر نشدم


مرسی عزیز دلم..منم تشخیص نمیدم عشقم غصه نخور......