باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

217 روز باتو

1392/5/9 12:22
نویسنده : سودابه
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من گل دخترم

دیروز 31 هفته ات تموم شد و وارد هفته 32 شدی عزیزکم...

این روزا درگیر جمع و جور کردن وسایلم . خونه رو ببینی انگار بمب ترکیده همه چی قاطی پاتیه..

صاحبخونمون گفته میتونیم هفته بعد 3شنبه-4شنبه وسایلو ببریم..دوست دارم زودتر برم از این وضع راحت شم...اتاقتو بچینم و منتظر اومدنت بشینم..خونه جدید یه عضو جدید و زندگی جدید..خیلی حس خوبیه خیلی زیاد..

وروجک من خیلی شیطون شدی یه لحظه آروم و قرار نداری..شبا یه کم خوابیدن برام سخت شده اما عادت کردم آخه یه فرشته تو وجودم دارم..بابایی هم هر شب میادو کلی قربون صدقه دخترش میره کلی هم وعده وعید میده بهت..به من میگه مواظب دخترم باش به شما میگه مواظب مامانت باش..مرسی همسر خوبم که به فکرمونی..

اگه این روزا کم مینویسم دلگیر نشو بعد اسباب کشی جبران میکنم..

دوستت دارم یه عالمه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان هلاله
9 مرداد 92 12:32
امان از دست این دخترای شیطون



آره واقعا..
ماماطهورا
9 مرداد 92 13:23
عزيزمممممممممممممم قربون اون شيطنتاش بره خاله
سودابه جون انشالله بسلامتي و دلخوش جابجا بشيد عزيزم



خدا نکنه خاله جونی..مرسی عزیز دلم..
مامان ازاده
9 مرداد 92 13:37
من فکر کردم اسباب کشیت تموم شده دیگه؟
از شیطونیاشون نگو که ماشالا بلا شدن-هفته 28 تا 32 بیشترین تکونای بچه اس و خطرناک ترین هفته ها-مواطب خودتون باش
16 ام نوبت دکتر دارم-برم ببینم تاریخ زایمانمو میگه یا نه؟
تو چی سودابه-بهت گفته؟


نه عزیزم این هفته میرم..تو هم مواظب خودت باش..منم این دفعه که برم میپرسم..18م باید برم
اب نبات
9 مرداد 92 14:17
سلام عزیز دلم//چطوری خوبی؟؟دخملی نازمون خوبه؟/ان شالله به سلامتی برین توی خونه اتون..


سلام عشقم خوبیم خاله تو چطوری؟؟مرسی عزیزم

مامان ساینا
10 مرداد 92 10:39
عزیزم ایشالله به سلامتی جابه جا شین و نی نی هم به دنیا بیاد و حسابی از زندگیتون لذت ببرین
مواظب خودت باش خسته نکنی خودتو


ممنونم مهربونم..انشالله..مرسی که بهمون سر زدی
جیگیلی مامان بابا(مامان کوچولو)
12 مرداد 92 5:15
وایی سودابه جون مراقبه خودتو دخملی باشیا .. تو این اسباب کشی به خودت و دخمل کوشولو فشار نیاری


خوبه تو داری اسباب کشی میکنی که بمب منفجر شده تو خونت ما که هستیم بمب منجر شده تو خونمون
حوصله هم ندارم تمیز و مرتب کنم خونه رو


باشه عزیزم..مرسی که به فکرمی..
یه مامان مهربون!!
12 مرداد 92 11:48
سلام عزیزم....انشاالله با دل خوش بری تو خونه جدیدت!!!مواظب خودت و دخملی نازت باش زیاد خودتونو خسته نکنیداااااااااااااا.........


مرسی عزیزم

ونوشه
12 مرداد 92 19:00
خاله فدا شیطونیات


خدانکنه عزیزم
نیلوفر
18 مرداد 92 12:16
عزیزدلم خدارو شکر که تا اینجای راه و به سلامتی اومدی. دیگه چیزی به اومدن دخترت نمونده. انشااله پرنسست رو به سلامتی بغل کنی. خیلی خودت و با کارهای خونه خسته نکنی.

عیدتون هم مبارکککککککککککککک



ممنونم عزیزم..باشه حتما..عید شما هم مبارک