باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

حال این روزهای من

1392/6/4 14:16
نویسنده : سودابه
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من

خوبی قشنگم؟؟

البته که خوبی چون همش در حال لگد زدن به شکم منی..

امروز شما 8 ماه و 3 روزی و فردا 35 هفته ات تموم میشه دیگه بزرگ شدی و چیزی نمونده که بپری تو بغلم..وای که چقدر بی تابم...........................

ما هنوز نرفتیم خونمون تقریبا 90 درصد کارا رو انجام دادیم البته به لطف فاطمه جون و هدی جون و امیر مهدی که با شیرین زبونیاش خستگی رو از تنمون بیرون میکرد+غزاله جون و عموها..دشت همگیشون درد نکنه..

حالم این روزا بد نیست فقط شبا پادرد دارم و واسه این پهلو و اون پهلو شدن کمی درگیر میشم چون شما یه کم سنگین شدیو به شکم مامانی فشار میاری..

واما بگم از رنگ پوستم که شده سیاه(به جز صورتم) نمیدونم چه حکمتیه ...

درکل خوب خوبم خدارو هزار مرتبه شکر.. 

 دختر نازم همونجور که تا حالا مامانی رو همراهی کردی این 1 ماه باقیمونده رو هم همراهم باش عزیزکم..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ازاده
4 شهریور 92 15:49
خدا رو شکر عزیزم-ایشالا این 1 ماهم به خوبی و خوشی بگذره و کوچولونشستن و بلند شدن واسم خیلی سخت شده


وای آزاده این ماه آخر مگه میگذره؟؟؟

mona
4 شهریور 92 22:47
ایشالا به سلامتی خونتون هم زود آماده بشه و به خوشی برید تو خونه و با دخملی گلمون لذت ببرید آره سودابه جون منم برا این پهلو اون پهلو شدن خیلی اذیت میشم فکر کردم فقط خودم این طوریم


مرسی عزیزم..اما فکر اومدن نی نی تحمل همه چی رو آسون میکنه..
نیلوفر
5 شهریور 92 11:21
عزیزم به سلامتیییییییییی. دختر عموی منم یه دخملی داشت. وقت زایمانش که من دیدمش تا گردنش سیاه شده بود ولی چند روزه برطرف شد. نگران نباش.




خدا کنه نیلو جون
اسماء ღ مامانه فسقل ღ
6 شهریور 92 20:10
ای جوووووووووووووووووووووونم تولد یه فرشته نزدیک است
سودی جون قول بده نی نی بدنیا اومد زودی بیای عکسشو بذاری مارو چشم انتظار نذاری
باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


]چشم قربونت برم حتما
ماماطهورا
8 شهریور 92 14:05
اي جونممممممممم خداروشكر كه همه چي خوبه و اين خوشگل خانوم هم اذيت نميكنه من كه بي صبرانه منتظرم تا اين چندهفته باقي مونده هم به سلامتي بگذره و اين فرشته كوچولورو ببينيم


مرسی خاله جون...
سارا
9 شهریور 92 10:36
منم آرزو می کنم این یه ماه به سلامت بگذره
عزیزم خیلی مراقب خودت باش


قربونت برم تو هم مواظب خودتون باش
مامان هلاله
9 شهریور 92 16:06
سلام عزیزم ایشالا این 1ماه باقیمونده هم بخیر و خوشی میگذره و تموم میشه و نی نی خوشگلت میاد توی بغلت


ایشالا..
ونوشه
10 شهریور 92 13:58
شمارش معکوس شروع شده زیاد نمونده صبور باش و اروم صحیح و سلامت به امید خدا خیلی زود میاد تو بغلت