باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

مامان فدای اون انگشتای کوچولوت بشه که تو دهنته..

1392/1/21 14:43
نویسنده : سودابه
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلم عشق مامان 

مامانی 18 فروردین وقت دکتر داشت..رفتم مطب و رو تخت دراز کشیدم دکتر اومد اول یه سونو گرفت و گفت که همه چی خوبه.بعد مانیتور رو کرد سمت من و بهم نشون داد که شما چطوری نشسته بودی و انگشتاتو میخوردی وقتی به بابایی گفتم گفت که از همین حالا معلومه که کوچولومون چقدر شکمو میشه.از دکتر پرسیدم که جنسیتت معلومه یا نه اونم یه کم دقت کرد و گفت که اینطوری که این کوچولو نشسته چیزی معلوم نیست..آخ که مامانی فدات میشه خوشگلم..بعدش صدای قلب کوچولوتو واسه دومین بار شنیدم و یه جون تازه گرفتم..عزیز دلم مواظب خودت باش چون تو دنیای بیرون از دنیای تو خیلی ها منتظر اومدنت هستن از همه بیشتر من و بابایی..دوستت داریم بووووووووووس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

غزاله
21 فروردین 92 13:35
سلام عزیزم من که تو سونوی 16 اسفند تو خونه افسانه خاننننننم گفتم نی نی دخملیه حالا باور نکن.حرف همون هنگامه خانمتو گوش بده بالاخره که معلوم میشه لینکت میکنم زحمت بکش اینکارو شما هم انجام بده جیگر من عشق من بهترین دوستم.