باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

انتظار روزهای پایانی

1392/6/24 15:20
نویسنده : سودابه
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دختر مامان

داره کم کم میرسه روز دیدار..این روزا انگار یه ثانیه یه ساعت میگذره و من منتظر..

دخترکم الان 37 هفته و 5 روزه که تو دلمی و اگه خدا یاری کنه تا دو هفته دیگه تو بغل خودمی حالا یا زودتر یا دیر تر..

عزیزکم مامان بزرگت هنوز رشته و من هر روز صبح از خونه پا میشم میرم خونه ی مامان بزرگ و واسه عمو غذا درست میکنم و برمیگردم و دوباره غروب..و این شده کار هر روزم..

تو اینقدر دختر گلی بودی که اصلا اذیت نشدم فدات شم وقتی به این فکر میکنم که قراره به زودی تو رو تو بغلم بگیرم همه چی برام آسون میگذره.

قرار بود 4شنبه برم دکتر اما تنبلی کردم و اگه خدا بخواد فردا میرم..بهداشت هم رفتم و خدارو شکر همه چی خوب بود اما زیاد وزن اضافه نکرده بودم و این به خاطر تحرک زیاد تو این مدت بود..

احتمالا فردا یا پس فردا میرم خونه عزیز جون و منتظر اومدنت میشینم..

سیسمونیت هم تقریبا چیده شد و مونده عروسکات..وقتی اونارو هم چیدم عکس میذارم..

سعی میکنم قوی باشم چون تو توی وجودمی عزیز دلم..  

از همه ی دوستای گلم میخوام برام دعا کنن تا زایمان راحتی داشته باشم و دخترم رو صحیح و سالم تو بغلم بگیرم..منم قول میدم موقع زایمان به فکر تک تکتون باشم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ازاده
24 شهریور 92 17:13
عزیزم چه عجب شما آپ کردی؟
ایشالا که بسلامتی این چند هفته آخر هم بگذره و نی نی های نازمون رو بغل بگیریم-دعا میکنم زایمان راحتی داشته باشیم-راستی سودابه رمزتو عوض کردی؟میزنم باز نمیکنه


مرسی عزیزم حالا بزن باز میشه البته راجع به اسمشه خودت میدونی..
آرامین
25 شهریور 92 0:51
آخی، الهی، ایشالا که به زودی صحیح وسالم نی نی خوشگلتو میگیری توی بغلت و خستگی این روزا از تنت میره بیرون، و نی نی هم تو این دو هفته حساب تپلی و بزرگ میشه


مرسی مهربونم تو چرا نظراتتو تایید نمیکنی؟؟؟
ماماطهورا
25 شهریور 92 11:03
سلام خانومي خيلي كم پيدا شديا ولي عيب نداره انشالله كه اين 2هفته هم به سلامتي تموم ميشه و گل دخترت سالم و سلامت مياد بغلت عزيزم


سلام عزیزم ان شالله تو هم بار داری خوبی داشته باش
اب نبات
25 شهریور 92 11:59
سلام عزیزم به خدا توکل کن ان شالله زایمان راحتی داشته باشی و دخملی نازت هم صحیح سالم بیاد توی بغل مامالنی مهربون و دوست داشتنی..الهی اااااااااااااااااامین..عزیزترینی


مرسی عزیزم
اسما مامانه فسقل
25 شهریور 92 16:12
جونم فسقلی زودی بیا وروجکم



عجله نکن خاله میام
سلما
26 شهریور 92 23:21
ممنون عزیز که سر زدی