باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

یه نشونه خوب

1392/7/1 12:53
نویسنده : سودابه
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجکم قند عسلکم

امروز که از خواب پاشدم ترشحات قهوه ای دیدم اولش ترسیدم اما یادم اومد که ماما گفته بود طبیعیه..با این حال زنگیدم به ماما..اونم گفت که خیلی خوبه این یعنی دهانه  رحم داره باز میشه و آماده میشه برای زایمان...خیالم راحت شد...

من هر روز 2 ساعت میرم پیاده روی بعضی وقتها بابایی همراهی میکنه بعضی وقتها هم با خاله غزاله میرم..امروز یه کم کمر و شکمم میدرده میرم دوش بگیرم و برم خونه عزیز..قول میدم تا آخر هفته عکس سیسمونی رو بذارم...

راستی امروز امیر مهدی شیرین زبون عمه رفته پیش دبستانی قربونش برم.. 

خدای من خدای خوب و توانای من تو که بهترین نعمتتو داری بهم میدی این توانایی رو هم بهم بده تا بتونم شکر این نعمتتو به جا بیارم...خدایم شکررررررررررررررررررررت بی نهایت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ازاده
1 مهر 92 16:12
به به پس دیگه انتظار داره به سر میرسه-پس دیگه حواستو بیشتر جمع کن و زیاد کار نکن لطفن-وقت کردی به وب ما هم سر بزن-همش که من میام وب تو


قربونت برم میام وبت عزیزززززززم
اسماء♥مامانه فسقل♥
1 مهر 92 17:14
وای نی نی سودابه جون داره میاد جوووونم



اسما جون انتظارشم شیرینه
نیلوفر
1 مهر 92 17:27
سودابه جونننننننننن سوره انشقاق و دعای نادعلی (ع) یادت نره بخونی.

عزیزم اینا به زایمان راحتت کمک میکنه. خیلییییییییییییی شوق دارم هرچه زودتر عکس دخترت و ببینم.


مرسی از لطفت عزیزم
سحر
1 مهر 92 18:28
آخی عزیزم بسلامتی انشاالله خاله به قربونش...


خدا نکنه خاله جون
mona
1 مهر 92 21:32
آره عزیزم منم همین ترشحاتو 2روز قبلش داشتم پس آماده باش سودابه جان


وای خدای من یعنی نزدیکه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/سرشار از ذوق و انتظارم
اب نبات
2 مهر 92 12:04
عزیزکم دیگه چیزی نمونده به پایان انتظار..ان شالله صحیح سالم به دنیاش بیاری گلکم


انشالله برام دعا کن..
سارا
3 مهر 92 10:53
وای خدایا چه حسیه اینکه منتظر باشی کوچولوت بیاد تو بغلت ، اما زمان دقیقش رو هم ندونی ، فقط بدونی نزدیکه. آرزو می کنم زایمانت خیلی راحت و خوب باشه و هر دو تو هم سلامت باشید.
زهرا
3 مهر 92 19:42
ای جانم................دخملی سودابه جون داره میاد خیلی خوشحال شدم