باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

من مادرم

1392/7/6 1:05
نویسنده : سودابه
156 بازدید
اشتراک گذاری

تو وصل بودی به بهشت و من وصل شدم به تو...

بهشت کشیده شد به زیر پاهایم...

 

دخترم، عزيزم، فرشته كوچك من ...

به تو كه مي نگرم، همه زيبايي دنيا را، هر آنچه وصف شدني و هر آنچه توصيف ناپذير است را، يكجا مي بينم...

در يكايك لحظه هاي بودنم، برايت سلامتي، شادماني، موفقيت و سربلندي آرزو ميكنم.

دوستت مي دارم بيش از آنكه در حجم انديشه ها بگنجد، از خدا ميخواهم ياري ام كند در اين امر خطير، تا

به تو بهترين ها را بياموزم و تو را هم آن سان كه شايسته بهترينها هستي پرورش دهم...

پروردگارا، مهربانا! زيباترين و برترين هديه عمرم را تو به من دادي، آنرا بر من ببخش و همراهم باش تا

رساندن فرشته من بر اوج قله هاي موفقيت و نشاندن شاهين بخت و اقبال بر شانه هاي ظريف و

كوچكش....




بالاخره فرشته کوچک خوشبختی ما بالهاشو روی سر ما باز کرد و مارو غرق در خوشبختی کرد...

ساعت 23:04  پنجم مهر ماه 1392

این هم عکس داغ داغ داغ

                                                                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ازاده
6 مهر 92 8:32
ای جان خاله-عزیز دلم-خاله به فدات خوش اومدی فرشته کوچولو-مبارک باشه سودابه جون-واسه منم دعا کن تا داداشی دخملی رو سالم به دنیا بیارم به خودت برس و خودتو تقویت کن عزیزم
مامان آنیساوپریسا
6 مهر 92 8:40
سلام دوست عزیز تولد کوچولو رو تبریک میگم ایشاالله خدا براتون حفظ کنه
سارا
6 مهر 92 9:14
وای خدایا
مبارکه
به سلامتی
ممنون که زود خبر دادید
ما منتظر بودیم
خدا حفظش کنه

حال مامان سودابه چه طوره؟
حال مادر و دختر خوبه خوبه.ممنون از اینکه نگرانشین.(غزاله)



اب نبات
6 مهر 92 11:38
سلام سودابه مباررررررررررررررررررررکه ..وااااااااااااااای چه دخملی نازی خدا براتون نگهش داره ..ان شالله خوش قدم باشه ..به سلامتی این گلها تقدیم به وجود ناززززززنین دخمای ناز ..حالا اسم این دخملی ناز چیه؟خاله قربونش بره


ممنون از همه لطفی که به سودابه دارین.خودش میاد میگه اسم دختری رو چی گذاشته.
سحر
6 مهر 92 15:49
واااااااااااااااااااااااااای عزیزم خدا حفظش کنه قدمش مبارک گلم مراقب خودت و کوچولوی نازت باش
نیلوفر
6 مهر 92 16:12
عزیزممممممممممممممممممممممم چقدر کوشکولواه. ای جونمممممممممممممم الهی دورش بگردم. ماشاله هزارماشاله چقدر هم نازه. خدا حفظش کنه. مبارکههههههههههههههههههه مامان سودابهههههههههههههه
mona
6 مهر 92 16:45
وای خدا جونم چه دخملی عزیزم یکی دیگه از فرشته هامونم اومد خوش اومدی خاله
sara
6 مهر 92 20:12
salam azizam be manam sar bezan khoshhal misham
مامان هلاله
7 مهر 92 11:49
سلام سودابه جوووون خوش قدم باشه دخملمون چقدر مو داره؟؟؟؟ زود زود بیا و خاطرات زایمانو برامون بنویس عکسای دخملمونم بیشتر بذار
ماماطهورا
7 مهر 92 22:19
سلام خانومى مبارررررررررررررررررررررررررکه عزيزدل خاله خيلى خوش اومدى قربونت برم چه خوب که بالهاى مهربونيتوروزمين پهن کردى انشالله ساليان سال زنده باشى وخوشبخت همراه بابا ومامان سودابه مهربونت وماهم شاهد رشدموفقيت روزافزونت باشيم
خاله جونی
8 مهر 92 0:34
وای خدای من این کوچولو چقدر نازه تبریک میگم مامان جون
اسماء♥مامانه فسقل♥
8 مهر 92 14:35
آخی مامانم ای جونم مبارکت باشه سودابه جونم خدایا من بخورم این فسقلی رو