باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

روزمره گی های باران

1392/8/3 12:27
نویسنده : سودابه
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل من.. 

دختر من خیلی خانمه بزنین به تخته...

 صبح که از خواب پا میشی یه کم با خودت بازی میکنی شیرتو میخوری(البته یه کوچولو شکمویی) و میخوابی ..شبا هم خیلی خانمتر از صبح لالا میکنی فقط یه چند شبه که یه کم بهونه میگیری فکر کنم به خاطر سرما خوردگیته..

اینجا دیگه من کلافه شدم بابا علیرضا شمارو گذاشت رو پاش اول آروم بودی چون برات تازگی داشت اما بعد دوباره لج کردی..

 

اینجا هم از خواب پاشدی لباستو عوض کردی و تر و تمیز دراز کشیدی کاری هم به کار کسی نداری خانمم..

 

اینجا هم داشتم عوضت میکردم خودت داری شیرتو مخوری دخترک مستقل من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سحر
4 آبان 92 11:21
سودی جان باران چطوره؟ خوب شده؟


ممنونم که نگرانشی...
ازاده مامان آرتین
4 آبان 92 12:48
خاله قربونت که از حالا مستقلی گلم


آره دیگه چه کنیم...
نیلوفر
5 آبان 92 11:24
عاقا میشه جای نظر دوسه هزار تا بوووووووووووووووسسسسسسسسس بذاریم؟؟؟؟


فدای تو نیلو جون ...
اسماء ♥مامانِ فسقل♥
6 آبان 92 23:24
عزیزم
دیگه هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد


آره واقعا گل گفتی..
ماماطهورا
7 آبان 92 9:29
عزيزممممممممممممممم قربونش برم الهي چقدر بزرگ و خانوم شده باران جونم خاله از دور ميبوسمت


مرسی خاله
فاطمه
8 آبان 92 11:40
نازی
چه قدر ناززززززه ..الهی چشمای خوشجل شو نگاه ..ان شالله زیر سایه مامان و بابا مهربونش بزرگ شه
عزیزم با تبادل لینک موافقی؟؟من شما رو لینک کردم..


مرسی عزیزم ..حتما لینک شدی
سحر
8 آبان 92 18:17
سودی جونم خوبی؟ باران چطوره؟ خوب شد سرماخوردگیش؟


ممنونم خاله جون بهتره
ونوشه
16 آبان 92 22:48
واقعا خودش میخوره ؟
راتا هنوز خودش شیر نمیخوره


خوب دیگه ما اینیم...