باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

یک ماهگی عروسکم

1392/8/9 15:59
نویسنده : سودابه
917 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 4 آبان بردمت پیش دکتر تا نتیجه داروهاتو ببینه خوشبختانه داروها خوب ج دادن و شما سرماخوردگیت خیلی بهتر شد خدارو هزاران هزار مرتبه شکرت..

سه شنبه هم بردیمت بهداشت وزنت شده بود 4150 وقدت 53 و دور سرت 5/34 که نرمال بود..خداجونم بازم شکرت..

اینم عکس یک ماهگی

 

ولم کنین خواب دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  

تو خواب هم دست از سرم بر نمیدارین ولم کنین بذارین تو عالم خودم باشم.......

 

حالا هر چی میخواین عکس بندازین!!!!!!!!!!!

اولین باری که پستونک خوردی............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

میترا
9 آبان 92 16:07
وای چقدر این کوچولو ناز هست ماشاالله این گل ها تقدیم به شما


شما لطف دارین
ازاده مامان آرتین
9 آبان 92 16:28
خاله به فدات عزیزم
خدا رو شکر که خوب شدی خانم خانما-تو رو خدا انقده دخملی رو اذیت نکنید خو-بذارید بخوابه


خدا نکنه باشه مامانی
سحر
9 آبان 92 19:07
ای جووووووووووووووووونم عسل خاله. هزاااااارتااااااااا بوووووووووووووووووووووووس


مرسی خاله
اب نبات
9 آبان 92 22:55
الهی خاله قربونت بره
عزیزمی
ناززززززززززززززززی
ماشالله چه قدر بزرگ شدی
مامانی خوب ازت مواظبت می کنا
الهی قربون اون نگاه کردنای ناززززززززززززززززت برم وروجک خاله
این بووووووووووس
برای مامانی مهربوووووووووووووون و باران دوست داشتنی خاااااااااااااااااااله .
مواب خودتون باشینا

هزارتا بوس از طرف من و مامانم
مرسی خاله جون...
اب نبات
9 آبان 92 22:56
خصوصی عزیز دل

ممنون عزیزم
ماماطهورا
11 آبان 92 14:34
وااااااااااااااااااااااااي قربونت بره خاله چقده نازي تو آخه اي كاش پيشت بودم تا يه عالمه بوست ميكردم


مرسی خاله جون............
غزاله جونتون
11 آبان 92 23:15
قربون بشم لپوی من.اهای دنیا من ی ماهه شدم....... الهی هزار ماهه شی عشق کوچولو


بووووووس
mona
14 آبان 92 23:11
خوشگل خاله چه ژستی گرفته ماشالا


ونوشه
16 آبان 92 22:46
خدا حفظش کنه
الهی همیشه زیر سایه ی پدر و مادر و عزیزانش باشه


ممنونم دوست خوبم..انشالله