باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

آزمایش سلامت جنین

1392/2/1 9:24
نویسنده : سودابه
286 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح زود پاشدم با بابایی رفتم آزمایشگاه البته بابایی طبق معمول رفت دنبال کاراش و من تنها رفتم آزمایش خون دادم..اول یه فرم پر کردم بعدش هم آزمایش..زود هم برگشتم خونه چون خیلی گرسنم شده بود.دیروز زنگیدم آزمایشگاه و گفتن که باید 12 ساعت ناشتا باشم برق از سرم پرید فکرشم نمیکردم بتونم طاقت بیارم اما شما خوشکل مامان همراهی کردی و من تحمل کردم و اذیت نشدم..بعد کارام هم میخوام برم خونه مامانی غروب هم میرم باشگاه...

خیلی دوستت داررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ونوشه
5 اردیبهشت 92 20:44
ببین چه مامان ورزشکاری داری!! منم خیلی دوستت دارم خوشگل خاله