باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

تعیین جنسیت سنتی توسط زندایی های نی نی!!!

1392/2/2 11:40
نویسنده : سودابه
522 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح رفتم خونه مامانی بعدش واسه ناهار رفتم خونه فاطمه جون(مامان امیر مهدی کوچولو) چون میخواستیم شیرینی درست کنیم عصر هم میخواستیم بریم واسه دایی میثمت یه جا دختر ببینیم که کنسل شد.خلاصه جای همه ی دوستان خالی ناهار لوبیا پلو خوردیم بعد از ظهر هم یه چرتکی زدیم و بعد بیدار شدن شیرینی پختیم.بعدش موقع عصرونه گفتیم یه تعیین جنسیتی انجام بدیم درازیدم و زنداداش های خبره! یه حلقه کردن تو زنجیر و آویزون کردن رو شکم بنده بعد از کمی کلنجار رفتن دیدیم نه این زنجیر تکون بخور نیست بعدش خودم گرفتم دستم و دیدم داره خطی حرکت میکنه یعنی دختره!

بعدش که نشستیم عصرونه بخوریم دیدم فاطمه و هدی دارن میخندن گفتم چی شده دیدم فاطمه دستشو برد تو موهامو اونو تکوند دیدم کلی چیز سفید ریخت پایین..گفتم چه کار کردین؟ گفتن که وقتی دراز کشیده بودم کمی نمک ریختن رو سرم اما وقتی دیدن عکس العملی ندارم بعد اینکه نشستم هدی دوباره نمک ریخت سرم منم اول به بینیم دست زدم بعدش به موهام که اونام خندشوون گرفته بود این شد از سونو  5 بعدی زنداداش های محترم.............شب هم شام رفتیم خونه مامانی  قبل شام دست بردم تو موهام دیدم همچنان نمک میپاشه!!!

کوچولوی مامان آخه یه جوری بهم بفهمون که دختری یا پسر فدات بشم!!!! 

امیر مهدی هم دیروز یه شیرین زبونی کرد.گوششو گذاشت رو شکم من و پشت هم میگفت باشه-باشه-چشم-قبول-قبول..گفت عمه نی نی داره یه چیزی میگه گفتم چی میگه؟گفت داره میگه از بس تو شکم مامانی بودم خسته شدم زود میخوام بیام..بعدش هم گفت که نی نی میگه به عمه سوداب بگو با امیر مهدی بازی کنه!!!!!!!!!دلش میخواست من باهاش باز ی کنم این حرفو زد وروجک عمه... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساجده
29 فروردین 92 12:08
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید


میشه آدرس وب رو برام بفرستید تا به متین جون رای بدم؟
اب نبات مامانی و بابای
31 فروردین 92 13:00
سلام خوبین ان شالله..کوچولوی ما چطوره خوبه ..چه زن داداش های با نمکی ..در ضمن ممنونم بهم سر زدید با افتخار لینک شدید چه وب زیبایی و همچنین مطالبهای زیبایی همه شو خوندم عزیزم..بووووس برای نی نی نازو خوشگل


مرسی عزیز دلم.