باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

شیرینترین حس دنیا

1393/3/23 23:52
نویسنده : سودابه
855 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه انگار همین دیروز بودکه فهمیدم دارم مادرمیشم و لبریزغرور بودم و منتظر لحظه ای که دلبندم منو مامان صدا کنه...شنبه ۱۷ خرداد حسی ناب سر تاسر وجودمو فرا گرفت ..عزیز دل من منو ماما صدا کردی.اولش فکر کردم داری واسه خودت بازی میکنی و صدا در میاری اما دیدم داری میای سمت اتاق بخت و صدام میکنی..بعدش هروقت منو نمی دیدی صدام میکردی..الهی مامان فدای تو بشه کوجولوی من...بغل

پسندها (4)

نظرات (6)

سعيده
29 خرداد 93 7:46
عزيزمممممممممممممممممممم قربون اون شيرين زبونيات بشم
سودابه
پاسخ
خدا نکنه
آزاده مامان آرتین
7 تیر 93 17:22
آفرین دختر گلم
سودابه
پاسخ
mona.
8 تیر 93 14:44
واقعا حس قشنگیه، خیلی زیباست
سودابه
پاسخ
ملیحه
9 تیر 93 17:08
نگران نباش یه روزی میرسه که بهش میگی تو رو خدا یه دقه ساکت باش سرمو بردی
سودابه
پاسخ
مامان فاطمه
10 تیر 93 14:23
واااااااااااااااااااااااااای چقدر عالی و شیرین. الهی زیر سایه ی اول خدا بعد هم پدر و مادر بزرگ شه. اینم یه هورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررای حسابی برای باران جون که گفت ماما.
سودابه
پاسخ
مرسی از دعای قشنگت انشاالله
مامان آوا
3 مرداد 93 12:08
راستشو بگم حسودیم شد.آخه آوا فقط بابا و دد میگه اصلا من رو تحویل نمیگیره....... آفرین به این دختر خوب ومادر شناس
سودابه
پاسخ