باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

اندازه شما و عکس العمل بابایی

1392/2/5 13:29
نویسنده : سودابه
194 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه ی من چطوره؟؟؟

میخوام یه چیزی برات بگم.از اون وقتی که تو وجودم اومدی هر هفته  که میگذشت میرفتم تو اینترنت اطلاعات راجع به اندازه شما جمع میکردم بعدش که بابایی میومد بهش میگفتم و اونم...

بذار اول اندازه هاتو بگم بعد عکس العمل بابایی رو برات میگم:

هفته5 = دانه کنجد

هفته6 = دانه عدس

هفته7 =تمشک

هفته8 = لوبیا قرمز

هفته9 = حبه انگور

هفته10 = خرما

هفته11 = انجیر

هفته12 = لیموترش رسیده

هفته14 = لیمو

هفته16 = گلابی

هفته17 = پیاز بزرگ

الانم که هفته 18 میشی داری یه سیب زمینی بزرگ میشی مامان فدات بشه...

بعدش همین که بابایی از سر کار میومد با کلی ذوق بهش میگفتم.اونم این شکلی میشد: 

 و میگفت دیگه پیش من نگو بچه اندازه کدوم میوه شده!!!

اما من همچنان میگم البته بعدش آروم میشه و میخنده  ومیاد منو شما رو میبوسه.

بابایی خییییییییییییلی دوستت داریم باباییو میبوسیمت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ساجده
5 اردیبهشت 92 14:02
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید


عزیزم چند روز پیش به متین کوچولوتون رای دادم امیدوارم برنده شه
اب نبات مامانی و بابای
5 اردیبهشت 92 17:11
وای چه با حال بود کلی مخصوصا هفته 17 ..کوچولوی ما حالش چطره خوبه مامانی شو که اذیت نمی کنه...


مرسی عزیزم فسقلی من خیلی آ؛رومه.ایشالا نی نی تو هم آروم باشه..
خاله ونوشه
5 اردیبهشت 92 20:39
سلام به عزیز دل خاله
من فدای اندازه هاش بشم
ایشالله به سلامتی و خیلی زود بیای پیش ما.
بی صبرانه منتظر دیدنتم
مامانیت عزیز دلمه امه تو عزیزتری فسقلی


ای بدجنس حالا ما رفتیم کنار دیگه......
غزاله جونتون
6 اردیبهشت 92 22:57
من فدای سیب زمینی خودم بشم.
سوداب من فقط منتظرم زودتر این چند ماه بگذره تا من حسابی بغل مخصوص خودم بگیرمش.


خفت میکنم بچمو فشار بدی...خودت میدونی که حریفتم...