باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

خدا سایه بزرگترا رو از سرمون کم نکنه........

1392/2/15 14:10
نویسنده : سودابه
1,223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جینگول مامان خوبی..معلومه که خوبی ما اینجا منتظر تکونای شما-شما هم تو شیمک مامانی لمیدی به روی خودت نمیاری که اینجا ما چشم و گوشمون به جنابعالیه.....

 

وروجک من شاید هم تکون میخوری اما مامانیت متوجه نمیشه...اما بالاخره میفهمم عشقم..

دیروز بابایی رفت ج آزمایشو گرفت و برد به دکتر نشون داد وخدا رو شکر دکتر گفت که مشکلی نیست  وهمه چی نرماله..

منم دیروز غروب بعد باشگاه با مامانی قرار داشتم تا بریم دکتر اخه مامانی یه کوچولو حالش خوب نبود دکتر براش نوارمغز گرفت و گفت که خوبه بعد هم فشارش رو گرفت وگفت یه کم بالاست..منم ناراحت شدم ...

الانم مامانی زنگید دیدم حالش خوبه خدارو شکر.

مامان گلم خیلی مواظب خودت باش بووووووووس. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیلوفر
15 اردیبهشت 92 15:21
خدارو شکر که همه چی رو به راهه سودابه جون. این شکلک سجده گزارت هم خیلیییییییییییییییی بانمکههههههههه.

عزیزمممممممممممم کی معلوم میشه اسم نی نیت چیه؟؟؟؟؟ گل پسر میشه یا گل به سر؟؟؟؟


4 شنبه وقت دکتر دارم اگه دکتر متوجه نشد شنبه سونو دارم...مرسی از لطفت نیلو جون
بابای ملیسا
15 اردیبهشت 92 15:37
با سلام ، وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ و زیباست . وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای سفرنامه اصفهانش منتظر نظرهای گرم و دوست داشتنی شما بزرگوار هستش...منتظرتون هستیم .


حتما اما آدرس نذاشتید

اب نبات
15 اردیبهشت 92 17:49
سلام مامانی مهربون خدا رو شکر همه چی رو به راهه..ای شیطون داره بهت زیادی خوش می گذره که یه کوچولو هم به خاطر مامانی نازنینت تکون نمی خوری عزیزم...من که میگم اول از همه صحیح سالم باشه دوم .دلم طاقت نمیاره باید بگم من میگمممممممممممممممممممم پسملیه..


ای جانم.........مامانی فداش میشه هر چی میخواد باشه به قول خودت صحیح و سالم باشه

غزاله جونتون
16 اردیبهشت 92 14:56
خدارو شکر.ایشالا حال مامانتم خوب میشه.سوداب دیروز باباتو دیدم با موتور گازیش یادش بخیر با موتورش عکس گرفتیم اخرین روز دانشگاه بعد امتحان روش و فنون تدریس.


براوو نه گازی!!!!!!!!!!!!!آره یادش بخیر موی لای کتاب!!

ونوشه
16 اردیبهشت 92 16:01
الهی همه همیشه خوب باشن مخصوصا بابا مامانای مهربون


آمیییییییییییییییییین