باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

دیگه برام مهم نیست

1392/2/17 16:10
نویسنده : سودابه
213 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم فردا وقت دکتر دارم احتمالا مشخص میشه گل پسری یا گل به سر

اگه هم شما رخ ننمودی هفته بعد تو سونو دیگه نمیتونی قسر در بری.. (نمیدونم قسر رو درست نوشتم یا نه)

اما دیگه برام هیچ اهمیتی نداره اونقدر بهت وابستم که هرچی باشی میمیرم برات به خودم قول دادم به محض مشخص شدن جنسیتت اولین کارم رفتن به بازار و خریدن یه هدیه برات باشه عزیزم.. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

غزاله جونتون
17 اردیبهشت 92 16:09
سوداب فردا بهم خبر بدیا.من منتظرم.

باشه حتما تو کجایی؟خونه نیستی؟
اسماء
17 اردیبهشت 92 16:14
ای جونم چه دختر چه پسر ایشالله سالمو صحیح باشه
عمر باعظت داشته باشه
ایشالله قدمش مبارک باشه واستون


انشا الله مرسی عزیز دلم

نیلوفر
17 اردیبهشت 92 19:37
انشااله که سالم و سلامت باشه


ایشالله

ونوشه
17 اردیبهشت 92 21:13
الهی هر چی هست صحیح و سالم باشه 2قولو باشه خوبه خاله فداش بشه . بهم خبر بده حتما اگه بچه م بذاره خودم میزنگم بهت عزیزم
ماماطهورا
18 اردیبهشت 92 14:46
سلام سودابه جونم خوبي ؟عزيزم هرچي باشه مهم نيست چون انقدر شيرينه كه همه ي لحظات زندگيت و شيرين تر از عسل كرده مهم هم نيست كه پسمل باشه يا دخملي قربونش برم لحظه شماري ميكنم تا اين چند هفته هم بگذره تا بدنيا بياد و بتونيم ببينيمش عزيزم از الان ميدونم كه چقدر ناز و خوشگله فداش بشم الهي


مرسی عزیز دلم ایشالا به زودی زودتوهم این حسو تجربه کنی