باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

اولین هدیه

1392/2/23 20:05
نویسنده : سودابه
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل ناناز مامان..

من شرمندتم هنوز نتونستم چیزی برات بگیرم   

البته شنبه با بابایی رفتم بازار اما نمیدونستم چی واست بگیرم خواستم یه تاپ و شورت برات بگیرم اما بابایی کفت معلوم نیست این فسقلی تپلی میشه یا مث خودت ظریف..

دیدم حق با باباییه بی خیال شدم.

امروز هم با فاطمه جون رفتیم بازار و فاطمه جون زحمت کشید و یه دست لباس خوشگل واسه شما خرید اولین هدیه ات شد عزیزم دستش درد نکنه.

منم دنبال یه هدیه خوشگل واست میگردم نفسم.. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

پویا تم
23 اردیبهشت 92 20:30
سلام دوست عزیز برای طراحی تم تولد و جشن دندونی و تقویم برای کوچولوهای نازتون در خدمتیم از طرح های ما دیدن فرمایید به ازای هر تم یک تقویم 12 ماهه با 5 عکس کودکتون هدیه بگیرید برای گیف تولد منتظرتونیم با نظر گذاشتن در وبلاگ آدرس وبلاگتون رو هم بگذارید http://pooyasm.blogfa.com
نیلوفر
23 اردیبهشت 92 21:26
مامانی سودابه هنوز خیلی وقت داری نگران نباش. حالا انقدر لباسهای خوشگل واسه دخترت بگیری. رنگ به رنگ دامنهای چین چین تنش کنی. واییییییییییییی چه لذت بخش. اصلا خرید کردن واسه بچه ها خیلی لذت بخشه.


آخ گفتی..............همین الانشم میخوام از جلوی لباس فروشس رد شد غش و ضعف میکنم..........

ونوشه
23 اردیبهشت 92 22:49
مادر مهربون تو حالا حالا ها وقت داری براش چیز بخری
هنوز باید براش سیسمونی بخری
باید وسایل مدرسه و دانشگاه بخری
باید براش جهیزیه بخری


ان شالله..

اب نبات
24 اردیبهشت 92 11:21
وقت بسیار عزیزم ..دست فاطمه جون هم درد نکنه با هدیه نازش..


مرسی عزیز دلم

اسماء
24 اردیبهشت 92 12:02
ای جونم فسقلی
هدیه اش مبارک باشه الهی


مرسی خاله جون

saya
25 اردیبهشت 92 1:07
با عکس کچلیم آپم عزیزم


مرسی

اسماء
25 اردیبهشت 92 10:13
مامان سودابه جون
باباعلیرضا هنوز نیمده خونه شما عکس این فسقلیتون رو بذاری
ما چشم انتظاریم هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


امروز دیگه میذارم باباییش آماده کرد من تنبلی کردم عزیزم
SaYa
25 اردیبهشت 92 11:28
سلام عزیزم هاهاها مرررررسی چیکار کنیم دیگه ه ه ه
بابای محمدمهدی
26 اردیبهشت 92 19:38
وبلاگ زیبایی دارین


مرسی نظر لطفتونه