باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

اینم از عکسا

1392/2/25 14:28
نویسنده : سودابه
617 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم چطوری؟؟؟

دخملم بابایی عکسا رو ریخت تو لب تاپ منم امروز همه رو برات میذارم..

دیشب تولد دایی محسن بود منم از صبح رفتم خونه مامانی سوری البته ناهار پیش فاطمه جون بودم عصر هم یه کیک پختیم با همکاری  زندایی ها...

 

ادامه مطلب لطفا 

این عکس شما تو شمک بنده تو 3 ماهگی

 

 

اینم تست سلامت جنین

 

 

 

اینم از سون 4 بعدی دخمل گلم

 

 

 

 

 

اینم لباسی که فاطمه جون برات خریده

 

 

 

اینم کیک تولد دایی محسن

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

اسماء
25 اردیبهشت 92 14:33
ای جونم فسقلی
مبارکت باشه مامان جون


مرسی عزیزم

نیلوفر
25 اردیبهشت 92 21:22
ای جوووووووووووووووننننمممممممممممممم چه دستهایییییییی نازیییییییییییییییی داره قربونشششششششششششش برمممممممممممممم

ماشاله حسابی هنرمندیا. چه کیک خوشگلییییییییییی دلم خواست.


خدا نکنه عزیزم تازه باید واسه دختری من یه همبازی بیاری!!
اگه اینجا بودی حتما برات درست میکردم عزیزم
غزاله
26 اردیبهشت 92 6:37
اخییییییییییییییی.نازی چه لباس نانازی داره این خانم.
کیکه چه خوشمزست



تو وعلی که به ما افتخار نمیدین شما رو شرمنده کنیم!!!!
مرسی خاله با اون پاپوشی که قراره برام ببافی میپوشمش!!!

ونوشه
27 اردیبهشت 92 22:11
تولد دایی محسن مبارک
لباس فسقلی خاله مبارک
فسقلی عکس گیر داره هاااااااااااااااااااااااا


مرسی مرسی مرسی خاله جون خودم خوشگلم

آزاده
28 اردیبهشت 92 9:02
قربونت برم عزیز دلم که انقده کوچولوئی ایشالا هر چی زودتر روی ماهتو می بینیم و حسابی ماچ بارونت می کنیم




مرسی خاله جونی...مامانیم هم منتظره نی نی شما بیاد حسابی فشارش بده..