باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

چهارمین سالروز عقد من و بابایی

1392/3/16 13:01
نویسنده : سودابه
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

چه بی اندازه میخوامت♥

چقدرخوب عاشقم کردی♥

توازتوخلوت شبهام یه دنیا بغض وکم کردی♥

چه بی اندازه درگیره نگاه آسمونیتم♥

چه توخواب وچه بیداری به دنبال نشونیتم♥

یه دنیاازتو ممنونم برای این همه شادی♥

چه سرشارم ازعطرتو,تو به من زندگی دادی♥

چه بی اندازه خوشحالم جهان ماله منه امشب♥

کسی خوشبختی مارو,بهم نمیزنه امشب♥

چه بی اندازه آرومم چشات ازعشق لبریزه♥

ببین امشب برای ما چقدر خاطره انگیزه♥

برای این عشق رویایی یه دنیا ازتو ممنونم♥

توهم حس منوداری تو چشمات اینو میخونم♥ 

 

سلام دخمل مامان

4 سال پیش در چنین روزی من و بابایی به عقد هم در اومدیم و یکسال بعد اومدیم زیر یک سقف..تو این 4 سال هم خندیدم هم غصه خوردم  هم شاد بودم و هم غمگین...هم باهم دعوا کردیم و هم کنار هم لحظات زیبایی داشتیم با همه این احوال بابایی رو خیلییییی دوستش دارم...امیدوارم با اومدنت زندگیمون شیرینتر از این بشه عشقم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ازاده
16 خرداد 92 13:31
مبارکا باشه خانمی
انشالا یالیان سال در کنار هم و دخملی به خوبی و خوشی زندگی کنید-راستی ممنون سودابه جون که دعوتم کردی به مسابقه


مرسی عزیزم..خواهش میکنم..

rasta
16 خرداد 92 16:08
عزیزم مبارک باشه!
خیلی واستون خوشحالم
ایشالله صدها سال در کنار هم باشین با کلی بچه ی ناز و خوشگل



مرسی عزیز دلم

اب نبات
16 خرداد 92 17:58
سلام مبارررررررررررررکهان شالله همیشه کنار هم البتهشاد و خرم و سربلند زندگی کنید عزیزم[گل



مرسی عزیز دلم.ان شالله






ونوشه
17 خرداد 92 12:31
الهی سالهای سال کنار هم خوشبخت و شاد باشین عزیزم


مرسی دوست خوبم

SaYa
17 خرداد 92 14:53
مباااارکه مبااااااارکه
ایشالله که همیشه به شادی باشه عزیزم


مرسی سایا جون ایشالا عروسی خودت

غزاله جونتون
17 خرداد 92 17:43
لحظه هاتون سرشار از عاشقانه ها همراه با ارمش دل.


مرسی غزاله جون
آزاده
18 خرداد 92 10:03
مبارکتون باشه عزیزم .الهی صدمین سالروز ازدواجتونو همراه با قند عسلتون جشن بگیریدو همه لحظات زندگیتون عاشقانه و پر از آرامش باشه



مرسی عزیز دلم