باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

کش مکش من و بابایی سر انتخاب اسم

1392/3/16 13:53
نویسنده : سودابه
314 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس مامانی الان 5 ماه و نیمه که اومدی تو وجودم  اما هنوز اسمی نداری..

من از همون اول دلم میخواست برات اسم انتخاب کنیم اما بابایی همش میگفت بذار جسیتش معلوم شه..

حالا هم که 1 ماهه فهمیدیم عزیز دلمون دخملیه بابایی رضایت نمیده به انتخاب اسم..

میگه بذاریم ماه آخر انتخاب کنیم تا همه سورپرایز بشن..منم ناچارا قبول کردم امان از دست بابات..

قرار شد من دوتا اسم و بابایی یه اسم انتخاب کنه و بنویسیم رو کاغذ و نفر سوم  یکی رو برداره تا اسمت مشخص شه..اینم یه نمونه از کارای عجیب و غریب بابایی علیرضا..

من یه چندتایی اسم مد نظرم هست حالا از مامانای گلی که وبلاگمونو میخونن هم خواهش میکنم اگه اسم خوبی مد نظرشون هست بهمون کمک کنن..

فقط اسمی باشه که اولا:معنی قشنگی داشته باشه

دوما:تلفظش و نوشتنش سخت نباشه

اسمهایی که من انتخاب کردم:

باران

نیکا = پاک و خوب

سلوا = پرنده بشتی

مهرسا=مانند خورشید 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

rasta
16 خرداد 92 16:14
عزیزم من از بین اسمهاات باران رو خیلی دوست دارم
اسمهای پیشنهادی و مورد علاقه ی من هم
" سلینا " که به اسم خودت هم میاد و هم تک و زیباست و معنی بسیار خوبی هم داره

معنیش چیه عزیزم؟؟
منم اسم منتخبم بارانه...

rasta
16 خرداد 92 16:54
معنی سلینا میشه "ماه خروشان آسمان"


خوشم اومدمرسی عزیزم

اب نبات
16 خرداد 92 18:00
اسم باران قشنگه از این اسم خوشم اومده ..


منم همینطور

مامان ازاده
16 خرداد 92 19:41
باران قشنگه- منم دلم میخواست اگه نی نیم دخمل شد بزارم باران-ولی بهم گفتن اسم باران زیاده
توی کتاب اسم خیلی اسمای قشنگ هست


فراوونیش مهم نیست مهم اینه که همیشه قشنگ باشه

نیلوفر
17 خرداد 92 16:00
آماندا= در امن و امان
ارنواز= نوازش شده اهورا
پارمین= تکه ای از بلور. همسر داریوش هخامنشی



مرسی..پارمین قشنگه...

غزاله جونتون
17 خرداد 92 17:44
باران برزگر


تا ببینیم خدا چی میخواد

سارا
18 خرداد 92 11:02
سلام عزیزم
واقعا کار سختیه
همه اسم هایی که گفتین قشنگه

آریسا هم میشه دختر آریایی



مرسی مهربونم..

آرامین
18 خرداد 92 15:20
وای عزیزم مهرسا خیلی قشنگه، منم دخملی دارم تو دلم، منم اسم مهرسا و محیصا مد نظرم هست، تا ببینیم چی پیش میاد



ایشالا صحیح و سالم بیاد تو بغلتون
زهرامامانه ایلیا جون
19 خرداد 92 15:29
سلام عزیزم بهتره که نخونی نمیخوام غمگین شی برات خوب نیست
اما اگه اسرار داری بیا خصوصی


مرسی عزیزم

fati
23 خرداد 92 12:22
اینم اسم من:
soha=سها
معنیشم میشه ستاره ی کوچک




مرسی عزیز دلم
maryam
31 خرداد 92 13:34
رایا یعنی کسی که خدا بهش توجه می کند


مرسی عزیزم