باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

فسقلی من

1391/12/13 11:08
نویسنده : سودابه
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان میدونم بی معرفتم که چند وقته برات ننوشتم ام عسل من سیم تلفنمون قطع شده بود و اینترنت نداشتیم بابایی دیروز درستش کرد..راستی یه خبر بابایی 5شنبه واسه خونمون یه گرامافون خرید......دیروز وقت دکتر داشتم واسه اینکه بفهمم شما در چه حالی...دکتر گفت همه چی آرومه!!!

قلب کوچولوتم بهم نشون داد اگه بدونی چه ذوقی کردم  تا شب واسه بابایی پزشو میدادم...واسه 26 اسفند هم یه سونو برام نوشت.فکر کنم تو سونو این ماه بتونم صدای قلب کوچولوتو بشنوم.خیلی دلم میخواد بابایی هم بیاد باهام  تا اونم صدای قلبتو بشنوه...

حال عمومی خودم خوبه اما بعضی وقتا معدم به هم میریزه که اونم در برابر داشتن تو هیچی نیست.. امشب سالگرد عموی باباییه و مراسم داریم.. خیلی دوستت دارم عشقم بوووووووووووووووس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)