باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

در به دری

1392/4/8 15:00
نویسنده : سودابه
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من

عزیز دلم مامانی 5 شنبه رفت جواب آزمایشو گرفت یه چیزایی بالا و پایین بودن که وقتی تو اینترنت سرچ کردم فهمیدم طبیعیه خدارو شکر..حالا امروز میبرم دکترم هم ببینه..

5شنبه عصر سرویس خوابت رسید و مستقیم رفت خونه عزیزمامانی..مبارکت باشه عزیزکم..

فعلا در به در دنبال خونه ایم مگه پیدا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میخوام هرچی زودتر اتاقتو بچینم ....

امروز دوباره میریم دنبال خونه ببینیم خدا چی میخواد... 

راستی 5شنبه صبح رفتم واکسن هم زدم زیاد بد نبود فقط تا شب نمیتونستم دستم رو حرکت بدم.. 

خیلی دوستت دارم.........قوی باش که فقط یک سوم راه مونده تا به هم برسیم دختر کوچولوی من 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

♥متین من♥
8 تیر 92 16:02
سلام ببخشید یک لحظه بیا وب من متین در مسابقه نی نی وبلاگ نی نی شکمو شرکت کرده بیا عکسشو ببین اگه دوس داشتی لطفا کد174 به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید.. یه دنیا ممنونم از لطفت
سارا
8 تیر 92 18:03
سلام عزیزم
مبارک سرویس گل دختر
نگران خونه نباش ، ما هم وضعیتمون مثل شماست . ان شا الله درست می شه .

راستی واکسن چی زدی؟
من تا حالا هیچ واکسنی نزدم . خواهرم هم همینطور
ممنون می شم بهم بگی




انشالله...تو 7 ماهگی واکسن کزاز باید بزنیم..

غزاله
8 تیر 92 19:13
مبارکتون باشه.عزیزم ایشالا ی خونه خیلی خوشگلم پیدا میشه.غصه نخور عشقم.بوووووووووس


مرسی عزیزم خدا از دهنت بشنوه...

ونوشه
8 تیر 92 21:54
سلام عزیزم
مبارک جیگرمون باشه
ایشالله به سلامتی و دل خوش
نگران خونه نباش عزیز دلم
ایشالله یکی خیلی خوبشو زود پیدا میکنی


مرسی عزیز دلم..خدا کنه

نیلوفر
8 تیر 92 23:09
همه خریدات مبارکه عزیزم.
واکسن چی زدی سودابه جون؟؟؟


ممنون نیلو جون..واکسن کزاز

مامان ازاده
8 تیر 92 23:25
بسلامتی سودابه جون-منم امروز رفتم سرویس کودک دیدم-انقد خوشکلن که قاطی میکنی

واسه خونه هم نگران نباش گیرتون میاد




اما من خیلی سخت انتخاب کردم هر سرویسی به دلم نمی نشست..تمام دغدغم الان گرفتن خونست..






SaYa
11 تیر 92 15:47
سلام سودابه جون خوبی عزیزم؟سرویس خواب گل دخترمون مبااااااارک ایشالله بسلامتی ازش استفاده کنه و همیشه شاد باشه
ایشالله خونه ای ک براتون پر از خیر و برکت و سلامتی باشه پیدا بشه
خداروشکر که پس مشکلی نیست ولی حتما آزمایشاتو نشون دکترتم بده
میبوسمت عزیزززززززم


مرسی عشقم..انشالله..نشون دادم عزیزم گفت که مشکلی نیست مهربونم