باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

بی تکلیفیم

1392/4/11 16:13
نویسنده : سودابه
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دختر مامان قند عسلم...

امیدوارم جات تو شمک مامانی خوب باشه و گرمت نباشه...

هنوز خونه ای پیدا  نکردیم امروز هم دوباره میریم دنبال خونه..خدا کنه یه جایی پیدا کنیم..مشکلمون اینه که خونه رهنی پیدا نمیشه همه اجاره میخوان...اینم از شانس ما..

دخمل گل مامان ترافیکمون این هفته تمامه و بابایی میگه تا نقل مکانمون اینترنت رو تمدید نمیکنه..ایشالا زودی جا به جا شیم تا هوا گرمتر نشده...

راستی امروز 27 هفتگیت رو پشت سر گذاشتی...

بعدا نوشت: آزمایشو نشون دکتر دادم و خوشبختانه خانم دکتر گفت که همه چی طبیعیه خدارو شکر...

مادرشوهری+پسران رفتن رشت..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

SaYa
11 تیر 92 15:59
سو ی جونم نزنی لهم کنیا ولی نظرت پاک شد بخدا من بی تقصیرررررم
تقصیر این گوشیه جدیده





مامان ازاده
11 تیر 92 16:40
خدا رو شکر سودابه جون

من هنوز نرفتم آزمایش-امروز میخواستم برم ولی چون از شب قبل نباید چیزی خورد تا 1 شب بیشتر دوام نیووردم غذا خوردماز گشنگی حالم داشت بهم میخورد

27 هفتگی دخمل گلم مبارک

انشالا روز تولدش

چرا 2 دلی؟قشنگه که




واقعا که تحمل گشنگی سخته..مرسی عزیزم..نمیدونم شاید به این دلیل که باران اسم پسر هم میشه..






SaYa
11 تیر 92 17:22
سودابه جون گوشیه خیلی خوبیه واقعا و بخاطر اینکه سیمکارتم میخوره خیلی راضیم اما دوربین خوبی نداره یعنی من ک اصلا راضی نبودم از دوربینش و اینکه فلش نداره دوربین
واس من عیب به شمار نمیاد چون اسفاده ندارم از دوربینش


مرسی از اطلاعاتت فدات شم

SaYa
11 تیر 92 17:25
عزیززززززززم
ایشالله زود یه خونه خوب پیدا شه
خداروشکر که مشکلی نبوده....راستی تولد همسری مبارک
با تااااخیر ایشالله سایش بالا سرتون باشه همیشه عزیزم


مرسی دوستم........
سحر
11 تیر 92 23:32
سلام وب قشنگی داری به ما هم سر بزنی خوشحال میشم


مرسی عزیزم چشات قشنگ میبینه..حتما..

مامان
12 تیر 92 12:31
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
نیلوفر
12 تیر 92 13:44
آفرین به این مامان خوووووووب که انقدر مواظب نی نی بوده که همه چی خوبه خوبه. خدارو شکر.

انشااله زودتر خونه پیدا کنی تکلیف اسباب کشی معلوم شه.


مرسی نیلو جون..خدا کنه...
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
14 تیر 92 20:08
پیش ما بیا قهر نکن با ما


قهر چرا عزیزم گفته بودم اینترنت نداریم..

ماماطهورا
15 تیر 92 15:07
سلام سودابه جونم خوبي دخملت خوبه عزيزم انشالله زودي خونه پيدا ميكنيد و نقل مكان هم ميكنيد نگران نباش


وای عزیزم نمیدونی چقدر ذوقیدم وقتی نظرتو دیدم ایشالا همیشه سلامت باشی..مرسی عزیزم

مامانی آرتین
15 تیر 92 15:32
عزیزم انشاا... فرشته کوچولوتونو به سلامتی در آغوش بگیرین.راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره
200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم
بهمون سر بزن خاله جون


حتما عزیزم

SaYa
16 تیر 92 18:52
ببخش گلم 31 جز که نیس
جز 28 برات گذاشتم عزیزدلم


قربونت برم....
SaYa
16 تیر 92 19:15
واااای من یه اشتباهی کردم سودابه عزیزززززم میدونی که من حواس پرتم جز 8 مال تو نه 28 انقدر که گییییجم شرمنده توروخدا سودابه جونم




تو کار تو موندم به خدا!!!!!!!!!!!!!!!از دست تو!!!!!!!!!!
SaYa
16 تیر 92 19:21
قربونت برم حواسم نبود بخدا یهو قاطی کردم
شرررمندم بخدااااااااا


دیوونه

SaYa
16 تیر 92 19:25