باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

حرفای من با دخترم

1392/4/16 20:10
نویسنده : سودابه
229 بازدید
اشتراک گذاری

 

عاشق این عکس شدم.....

بعضی وقتا میشینم فکر میکنم که آیا وقت خوبی واسه داشتنت بود؟

میتونم خوب تربیتت کنم؟

میتونم مادر خوبی برات باشم؟

دخترم اگه روزی بهت سخت گرفتم از من نرنج همونطوری که مامانم بهم سخت میگرفت و من میرنجیدم اما حالا میفهمم چرا؟؟

سعی کن مهربون باشی اما نه اونقدر که دیگران از مهربونیت سوء استفاده کنن..

فرشته ی کوچک من راحت به کسی اعتماد نکن آخه آدما اونجوری که ظاهرشون نشون میده نیستن.

عزیزکم به بزرگترها احترام بگذار حتی اگه دلت شکست..

دلبرکم مغرور نباش چون غرور آدما رو از همه دور میکنه..

قدر داشته هاتو بدون و به نداشته هات حسرت نخور بلکه واسه به دست آوردنشون تلاش کن.. 

دختر قشنگم هیچ وقت شادی هاتو به خاطر غمت خراب نکن..البته تنها آرزوم از خدا اینه که هیچوقت غمی نداشته باشی.. 

عزیز دلم تو تمام دلخوشیمونی پس قوی باش حتی اگه من و بابایی کنارت نباشیم.. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

اب نبات
17 تیر 92 1:33
خیلی زیبا نوشتی .سودابه جان وقتی می خوام برات پیغام بزارم نوشته نام شما دستام می لرزه و بغض می کنم می نویسم اب نبات...اب نباتی که دیگه توی دل مامانش نیست ..سعی می کنم اسمشو عوض کنم اخه اینطوری شاید کمتر به یادش باشم ..اما خیلی سخته خیللللللللللللللللللللللللللللی


قربونت برم عزیز دلم غصه نخور...

مامان ازاده
17 تیر 92 14:20
هه هه قیافشونو ببین تو دلمون-چقد خنده دارن-حالا این دخمله یا پسمله؟
سودابه اسمش قشنگه همونه که من خیلی دوسش دارم
ایشالا بسلامتی بیاد و با این اسم صداش کنیم



فدای تو عزیزم..کاکلش که میگه پسره!!!
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
17 تیر 92 14:48
خوشحال میشیم به ساینا جونم رای بدین

برای رای دادن به فرشته کوچولو عدد 462 رو به شماره 20008080200 ارسال کنید.

خیلی دوووووووووووووستون دارم




باچه خاله جون

نیلوفر
17 تیر 92 16:25
خدا سایه ی تو و شوهرت و بالای سر دخترتون نگه داره عزیزم. چه قشنگ نوشتی. این عکس هم که فوق العاده ست. دلم یه جوری شد دیدمش.


قربون اون دلت برم که فقط جای نی نی توش خالیه و ایشالا اونم زودی میاد...
ماماطهورا
17 تیر 92 19:01
عزيزم متنت خيلي خوب و با احساسه انشالله كه اين پرنسس زيبا هميشه زير سايه پدر و مادر مهربونش باشه


مرسی مهربونم

مامان هلاله
19 تیر 92 16:14
سلام گلم ببخشید من از این عکسی که گذاشتی خیلییییییییییییییییییی خوشم اومد و ازش تو وبلاگم استفاده کردم امیدوارم ناراحت نشی.



نه عزیزم این چه حرفیه منم از تو اینترنت برداشتم..

ونوشه
21 تیر 92 11:38
تو بهترین مادر دنیا میشی
چون بهترین دختر
بهترین خواهر
بهترین دوست
و بهترین همسر دنیایی


فدای تو خوبی از خودته...

رهـــ*ا و نی نی
22 تیر 92 20:30
سلام سودی جون خوبی نی نی خوبه دختر نمیگی ما هم دلمون میوههای استوایی میخوا د حالا ما از کجا گیر بیاریم وای سودی جون من عاشق این عکس شدم ترخدا یه کاری کن بتونم سیوش کنم
پلیزززززززززززززززززززززززززز



مرسی عزیزم ما خوبیم شما و فسقلمون چطورین؟؟؟