باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

من اومدم

1392/5/26 14:19
نویسنده : سودابه
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانا و دوستای گل 

یه سلام ویژه هم به دخملی خودم..

دخمل طلای من امروز 33 هفته و 4 روزشه..

دیگه چیزی به اومدنت نمونده فسقلی من... 

ما 14 و 15 مرداد اسباب کشی کردیم و فقط وسایل رو ریختیم تو خونه و شدیم وبال گردن مادر و مادر شوهر آخه خونه نوساخته و هنوز کامل نیست البته واحد ما تموم کاره اما راه پله و حیاط تکمیل نیست و کنتور گاز هم وصل نیست واسه همین صبر کردیم تا خونه تموم کار شه بعد بریم جمع و جور کنیم..خیلی سخته از اینکه تو خونه نباشی و اینجا و اونجا سرگردون باشی..

این دو هفته ای اتفاق خاصی نیفتاد همه چی آروم بود..دخملی منم با مامانش همراهی کرد و زیاد اذیت نکرد قربونش برم..تا بریم خونمون ممکنه دیر به دیر آپ کنم  اما بعدش جبران میکنم حتما... 

دلم میخواد زودی برم و خونه رو واسه اومدنت آماده کنم عشق مامان آخه داره شمارش معکوس آغاز میشه..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ازاده
26 مرداد 92 15:40
بسلامتی عزیزم-ایشالا توی خونه جدید با نی نی جدید به خوبی و خوشی زندگی کنید
تاریخ طبیعی رو13 مهر زده ولی سزارینو هنوز نگفته-احتمالن4شنبه برم بهم میگه-راستی نوبتام 2 هفته به 2 هفته شده


ایشالا به سلامتی فارغ شی

زهرا
26 مرداد 92 19:28
انشاالله به سلامتی بری تو خونه جدید سودابه جونم


مرسی عزیزم
اب نبات
26 مرداد 92 21:24
به سلامتی عزیزم...برو خصوصی


مرسی گلم
سارا
27 مرداد 92 12:48
خدا رو شکر که همه چی خوبه
ان شا الله زودتر هم خونه تون حاضر شه



مرسی عزیزم
مامان ازاده
27 مرداد 92 13:49
مرسی سودابه جون-تخت و کمدش زود رسید دیگه منم چیدم-ایشالا تو هم به همین زودی اتاق دخملی رو بچینی


ایشالا...
SaYa
27 مرداد 92 14:39
عزیزم 33هفته و روزگی مبااارک
مبارکه به سلامتی اسباب کشی کردین
درسته که یه سری کارا مونده ولی خب خیلی عالیه که به هرحال یه خونه نوساز و خوبه
ایشالله زودی کارا تموم میشه و میتونی اتاق گل دختری بچینی


ممنون عزیزم..خدا کنه آخه خیلی از اینجا و اونجا بودن خسته شدم
SaYa
27 مرداد 92 14:39
خصوصی گلم


مرسی عزیزززززززززززززم
ونوشه
27 مرداد 92 22:21
به سلامتی عزیزم
ایشالله با دلت خوش
جیگرت صحیح و سالم بیاد تو خونه و با هم شاد باشین


فدای تو عزیززززززم
اسماء ღ مامانه فسقل ღ
28 مرداد 92 0:23
خسته نباشی بانو خدا قوت
خصوصی داری


قربون شما..مونده نباشی