باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

بهترین نعمت خدا

1392/5/26 14:23
نویسنده : سودابه
741 بازدید
اشتراک گذاری

کوچک من، من با تمام وجودم مادر شده ام و یاخته های بدنم به میزبانی نفس های تو امده اند ...

جان گرفته ام به جان تو و چه اهمیتی دارد اگر جانم فدای نفس های تو شود که اینها همه برای توست دلیل بزرگ زندگی من .........

نگاه کن :

خدا را که عاشقانه به من درس عاشقی میدهد..لبخند میزند ..دنیا را زیبا میکند ...سکوت میکند ..مهربان میماند و وجودمان را غرق شادی میکند

 پدر مهربانت که این روزها آغوشش امن ترین جای دنیاست ... میدانم زیر لمس دستانش بزرگ خواهی شد و من بار دیگر به او افتخار خواهم کرد

زندگی را که امدن تو را به جشن گرفته است..............................................!!

خدایا من تا ابد شکر خواهم گفت رحمت ات را ...شکرررررررررررر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

mona
26 مرداد 92 15:28
سلام سودابه جان میگم دکترت بهت گفته از هفته چند باید قرص فولیک اسید رو فطع کنی و از کی قرص کلسیم شروع کنی؟


سلام عزیزم..دکترم گفته لازم نیست قرص کلسیم بخورم همون فولیک اسید رو ادامه بدم.
مامان ازاده
26 مرداد 92 15:41
مثل همیشه زیبا و دلنشین




مامان ازاده
26 مرداد 92 15:41
برو خصوصی
ارامین
26 مرداد 92 22:30
مثل همیشه عالی و خوش ذوق


ممنونم

اب نبات
27 مرداد 92 12:11
چقدررررررررررررررر زیبااااااااااااااااا...




مامان ازاده
27 مرداد 92 14:11
خصوصی خانمی
SaYa
27 مرداد 92 14:36
عزیزدلم وقتی گل دختر بدنیا بیاد چقدر از این نوشته ها خوشحال میشه
عکس انتخابی عالی بود


مرسی قربونت برم
نیلوفر
27 مرداد 92 14:51
چقدر قشنگ نوشتی سودابه. دلم لرزید. آفرین به این همه احساس قشنگ و این قلم زیبا.




ممنون عزیز دلم

مامان هلاله
27 مرداد 92 16:57
ترکوندی با این احساسات
واقعا خوب می نویسی


فدای تو
ماماطهورا
28 مرداد 92 19:14
عزيزم بسلامتي ودلخوش بريد خونه ي جديد
قربون اون دخمل خوشگلم برم كه خانومه و مامانيش و اذيت نكرده


مرسی عزیزم..خدانکنه خاله الان تنها نیستیا از فسقل ما خوب مراقبت کن
مامان ازاده
28 مرداد 92 19:17
رراستی سودابه تو نی نی گپ هم میشه با هم چت کنیم -اینطوری بهتره


باشه گلم
مامان خانومی
29 مرداد 92 8:26
سلام
سوادابه پس کجا موندی
خودت گفتی کهو میای وبم ؟؟؟؟؟؟؟؟
هاننننننننننننننننننننننننننننننن


اومدم عزیزم
اب نبات
30 مرداد 92 10:35
برو خصوصی عزیزم


مرسی مهربونم
SaYa
30 مرداد 92 14:40
من این خانوم فسقلیو میخواااااام
خیلی جیگره


عزیززززززززززززززززززززززززم