باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

تصمیم قطعی برای نوع زایمان

1392/5/30 15:29
نویسنده : سودابه
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دختر-تاج سرم

خوبی عشق من؟؟؟؟؟؟

ما هنوز نرفتیم به خونمون و الاخون والاخونیم..امروز قراره بابایی که از سر کار اومد بریم یه کم خونه رو جمع و جور کنیم آخه دیگه خسته شدم اونجوری که بایدم نمیتونم به تو دختر مهربونم برسم..

عزیزم من یه تصمیم قطعی گرفتم و اونم اینه که میخوام شما رو طبیعی به دنیا بیارم تا لحظه تولدت رو ببینم واسه همین یه مامای خصوصی گرفتم و دیروز هم یه جلسه کلاس رفتم..مامای خیلییییییییییییییییییی مهربونیه..همین که دستشو گذاشت رو شکمم شما یه لگد زدی قربونت برم که با اون پای کوچولت با قدرت تمام لگد بارونم میکنی..امیدوارم خدا کمکم کنه که بتونم فرشته کوچولویی رو که بهم هدیه داده رو به سلامت به دنیا بیارم..ماما گفته زمان زایمان طبیعیم میشه 7 مهر و ممکنه زودتر هم بشه..

اصلا ترس و استرسی ندارم خدارو شکر چون به خودم ایمان دارم بابایی هم بهم دلگرمی میده و این برام خیلی ارزشمنده و دلمو بیشتر قرص میکنه..خدا هم با ماست..

دیشب تولد امیر مهدی بودو خیلی خوش گذشت...کلی شیرین زبونی کرد عمه فداش..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

اسما مامانه فسقل
30 مرداد 92 15:30
درکت میکنم منن این اوارگی رو داشتم خیلی سخته تازه تو یه فرشته هم داری دیگه بدتر
ایشالله که بتونی طبیعی زایمان کنی عزیزم
تنت سلامت باشه بانو ایشالله نی نی سالموصحیح به دنیا بیاد وغرق در خوشبختی بشی
الهی امین



مرسی از دعای قشنگت عزیزم
مامان هلاله
30 مرداد 92 15:48
برو خصوصی



مرسی عزیزم
مامان هلاله
30 مرداد 92 15:51
سلام عزیزم چه دلی داری من که هیچ جوره فکر نمیکنم بتونم طبیعی زایمان کنم.
من از سزارینم میترسم کلا از زایمان میترسم



خدا این توانایی رو تو وجود مادرا گذاشته بهت توصیه میکنم تو هم طبیعی زایمان کنی..
مامان ازاده
30 مرداد 92 15:55
آفرین به تو دختر با جرات-اگه بتونیم طبیعی بیاریم خیلی خوبه-من که فعلن این وروجک هنوز بریچه و سرش بالاس-تا ببینیم تا اخرش چطوره-ایشالا زایمان راحتی داشته باشی سودابه جون[hr




مرسی عزیزم فسقل من که تا الان همیشه سر به زیر بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!انشالله


اب نبات
30 مرداد 92 17:08
خدا رو شکر که زایمان طبیعی می کنی به قول دکی زایمان سزارین پر از عوارض البته همون لحظه نشون نمیده توی فامیلامون هر کی زایمان سزارین کرده از کمر درد می ناله...بازم خدا رو شکر ..راستی تولد امیر مهدی شیرین زبون مبارک خاله ان شالله 120 ساله شی .تولدت مبارک باشد


فدات بشم مرسی

نیلوفر
30 مرداد 92 22:36
عزیزممممممممممممممم سودابه جونم آفرین به این جرئت و به این تصمیم درست. خیلی قشنگه که لحظه به لحظه کودکت و برای ورود به این دنیا همراهی کنی. امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی مامان مانکن.


قربونت برم عزیزم دلگرمی های شماست که جرات من. زیاد میکنه..انشالله
آزاده
31 مرداد 92 14:11
خیلی تحسینت می کنم عزیزم من که حتی جرات فکر کردن بهش رو هم ندارم.امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی و دخملی خوشگلتم بسلامت بدنیا بیاری.می بوسمت




کم پیدایی خانم؟؟پسرمون چطوره؟؟مرسی عزیزم ایشالا تو هم به سلامتی فارغ شی..


ونوشه
10 شهریور 92 14:02
تولد امیر مهدی مبارک عزیزم
الهی 1000ساله شه زیر اسیه پدر و مادر و همه ی عزیزانش

سودابه جونم امیدوارم نی نی کوچولوتو صحیح و سلامت به دنیا بیاری
بی صبرانه منتظرم
تاریخ دقیقشو باید بهم بگی
میخوام کنارت باشم
کنار بهترین دوست و بهترین خواهر دنیا


مرسی عزیز دلم...........