باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

کودکم...

1392/1/22 14:34
نویسنده : سودابه
331 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها

حسابی تورا کم دارم

درون لحظه های شیرینم

واین روزها انگار اصلا نمیشود به این فکر نکنم که چقدر برایم عزیزی

هرچند میدانم.....

که پر از شیطنت کودکانه ای

ومن پر از یک عالمه سخت گیریه مادرانه

حواست راجمع کن....

کودکم بیرون از دنیایه تو در این دنیاباید برای زندگی لبریز از انگیزه باشی

دنیای اینجا با دنیای اکنون تو فرق دارد.....مادر

من تازگی ها کشف کردم

وقتی که میخندی وقتی که اشک میریزی وپلکهای کوچکت را بازو بسته میکنی

احساس میکنم داری خودت را پیدا میکنی

میدانی......

صورت قشنگت شبیه ارکیده ها زیباست

راستی خبر داری؟

یک قسمت از تمام دغدغه های روزانه ارامش خیال کردن حضور توست

یک پیوند بزرگ

پیوند ما ادامه دارد........

مثل اصیل ترین سلسله های انسانی

من مادر توام

تو کودک منی

مامان نوشت:دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اب نبات مامانی و بابای
31 فروردین 92 13:04
چه ززززززززززززززززززززززیبااااااااااااااااااااااااااااااااااا