باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

اولین کسی که واست اسم گذاشت!!!

1392/1/26 15:12
نویسنده : سودابه
821 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیشب خونه مامانی بودیم امیر مهدی(پسر داییت)که 5 سالشه اومد پیشم و گفت عمه(الهی که عمه فداش بشه) گفتم جونم گفت برای نی نیت یه اسم انتخاب کردم گفتم چی گفت اسمشو گذاشتم کوچولو.من گفتم خیلی قشنگه اما وقتی اندازه شما بشه که دیگه نمیتونیم بهش بگیم کوچولو میدونی با اون شیطنت بچه گانش چی گفت؟الهی قربونش برم گفت اون موقع اسمشو میذاریم داداشی..گفتم از کجا میدونی نی نی عمه پسره؟ گفت باید پسر باشه چون من داداشی میخوام تا باهام بازی کنه...یه کم که گذشت اومد پیشم و گفت عمه اگه دختر هم باشه اشکال نداره خودم مواظبشم..میبینی خوشگلم هنوز نیومده همه دوستت دارن حتی این فسقلی عمه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مونا
28 فروردین 92 12:40
عزیز دلم امیدوارم که یه نی نی سالم و صالح و باهوش باشه و خدا نگهدارش باشه .
راستی مواظب امیر مهدی باش می خواد مخ دخترت و بزنه داماد عمه بشه


مرسی عزیزم امیدوارم تو هم به زودی این حس قشنگو تجربه کنی..
اب نبات مامانی و بابای
31 فروردین 92 13:03
امان از این بچه های دوست داشتنی چه شیرین زبونه..نازی گلم
نرگس مامان باران قلنبه
2 اردیبهشت 92 11:51
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه
من یه دخمل کوچولو دارم که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید
خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر



آدرستون رو نذاشتی عزیزم
نیلوفر
9 اردیبهشت 92 22:43
ای جاااااااااان دلم ضعف میره واسه این بچه های شیرین زبون. خدا برات حفظش کنه


مرسی عزییییییییییزززززم