باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

خبرای خوووووووووووب

1392/2/2 11:50
نویسنده : سودابه
204 بازدید
اشتراک گذاری

چطوری گل قشنگم؟؟؟

دیروز بعد آزمایش رفتم خونه مامانی بعد از ناهار من و مامانی رفتیم واسه دایی میثم یه جا دختر دیدیم و بعدش هم من رفتم باشگاه.موقع برگشتن به خونه مامانی زنداییم رو دیدم که بهم خبر داد نی نی دختر داییم سحر پسره .سحر یک ماه از من عقبتره..با خبر شدم که نی نی رابی و فرناز دوستام هم دختره.اونا یه ماه از من جلوترن..مونده آزاده که 2هفته از من عقبتره با خودم!!!!!احتمالا شما الان دیگه معلومه که گل پسری یا نازدختر..که هر چی باشی مامانی فدات میشه.

اما تا بیستم باید صبر کنم اخه نوبت سونوم اون موقست..جوجوی من منتظرتما..بوووووووووووووووووس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ماماطهورا
2 اردیبهشت 92 12:52
سلام عزيزم هرچي كه هست انشالله سالم و سلامت باشه
ولي منم بي صبرانه منتظرم ببينم ني ني نازت دخمله يا پسمل[
مرسی عزیزم راستی آدرستو بهم بده
اب نبات مامانی و بابای
2 اردیبهشت 92 22:55
سلام خوفی عزیزم به قول مامان طهورا ان شاالله سالم و سلامت و تندرست باشد ..هر چی می خواد باشه فقط ناز و دوست داشتنی و تپل و مپل باشه [hr
مرسی عزیزم منم جز این از خدای خوبم نمیخوام.
غزاله جونت
3 اردیبهشت 92 16:46
به سلامتی که مجددا شی خواخر میشی.پس حسین چی شد جاش انداختین؟

در ضمن تو و رابی چند روز از هم فاصله داربن.
واقعا حالا که مشخص شده وسوسه نمیشی بری ببینی جنسیت نی نی چیه؟


وسوسه که میشم اما باید صبر کنم وقت سونوم بشه..
خاله ونوشه
5 اردیبهشت 92 20:42
سر حسین بی کلاه موند؟؟
ایشالله همه خوشبخت بشن
ایشالله عروسی همین نی نی کوچولو
الهی هر چی که هست سالم و صالح باشه


ایشالا عروسی شما خاله ونوشه منم بیام تو بغلت

خاله ونوشه
6 اردیبهشت 92 21:27
تو بیا بغل من . عروسی میخوام چیکار ؟
من فدای تو بشم


ای به قربون خاله مهربون