باران پاییزی مامانی و باباییباران پاییزی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

شیرین ترین شیرین

آرزویم برای دختر قشنگم

1392/2/26 20:22
نویسنده : سودابه
238 بازدید
اشتراک گذاری

در آرزوی روزی هستم که تو بیایی..

دوست دارم وقتی که تو می آیی تمام شهر را بشویم از دروغ

به یمن ورودت پاک کنم هستی را از بدی

کینه و بخل را محو کنم از روزگار

آرزو دارم وقتی که تو می آیی چشمان معصومت هرگز پلیدی را نبیند

قلب کوچکت نگیرد از این همه ناپاکی

اما باید ببینی .... باید بشناسی ....باید انتخاب کنی ....

من کنارت خواهم بود آنگاه که دلت شکست دلداریت می دهم

بهت زده که شدی شانه هایت را می گیرم

نمیگذارم روحت را تسخیر کنند

چون خوبی هم هست

عشق و ایثار هم هست

خدا هم هست

می آموزمت

همانگونه که پدر و مادرم سعی کردند به من بیاموزند

تلاش میکنم .... تلاش میکنم.... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیلوفر
27 اردیبهشت 92 13:20
چه مادر خوبی. خدا دخترتو برات حفظ کنه عزیزم.


مرسی عزیز دلم
ونوشه
27 اردیبهشت 92 22:05
دمت گرم مادر مهربون
SaYa
29 اردیبهشت 92 12:53
بابا ایول
بابا پشتکارررر
من دو روز نبودما چقد پست
عزیزم خیلی قشنگ بود
آرزوهای قشنگین
خیلی با احساس بود


چه میشه کرد بیکاریه دیگه..

rasta
29 اردیبهشت 92 15:57
سودابه جون من که قبلا پیش شما اومدم و رمز هم بهت دادم فقط چون رمز بود پست رو خصوصی کردم ، نمیدونم چرا نرسیده خانوم، کلی هم نوشته بودم ، یعنی همش پرید؟؟؟


احتمالا پرید


rasta
29 اردیبهشت 92 16:00
عیبی نداره حالا دوباره از نو!!!
گفته بودم که خیلی از آشناییت خوشحالم و قدم دختر مثل ماهت رو هم تبریک میگم!!!
راستی امسال سال پسر بودااااااا اکثر نینی ها پسر شدن ، شما دختر دارها برید کلی حالش رو ببرید و افاده بفروشد قربون این دخملی ناز که از الان این همه خاستار داره
عزیزم رمز رو هم واست تلگراف میکنم که گم نکنی،
مراقب این پرنسس ناز باش


مرسی عزیز دلم از این همه لطفت تلگرافت هم اومد عزیز دلم بازم ممنونم